شهرخبر

حمله مارها به این کلان شهر ایران؛ مراقب باشید!

کدخبر: 487479
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از زنده گیری تعدادی مار توسط آتش‌نشانان از اماکن مختلف و پارک‌ها خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به رؤیت مار در روزهای ابتدایی سال جاری، اظهار کرد: هرسال از اواسط فروردین تا پایان تابستان، حوادث زیادی در خصوص رؤیت مار از سوی شهروندان به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل رؤیت مار می‌روند و در صورت وجود مار، آن‌ها را زنده‌گیری می‌کنند، افزود: مارهای گرفته شده توسط آتش‌نشانان یا به اداره محیط‌زیست تحویل می‌شوند و یا در محل دور از شهر و در طبیعت رهاسازی می‌شوند و هرگز آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از شهروندان خواست در صورت رؤیت مار نزدیک آن‌ها نشوند و بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۵ تماس بگیرند.

کاوه آهنگران همچنین توصیه کرد شکاف‌های ورودی به منازل پوشانده شود، درها بازنماند، هنگام خرید میوه و صیفی‌جات جعبه‌های آن با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در آخر مراقب کودکان باشید.