حمله انتحاری پیشکسوت پرسپولیس به استقلال

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که اینکه استقلالی‌ها هر هفته حاشیه درست کنند و سرمربی‌شان تا وسط زمین می‌آید و توپ را از حریف می‌گیرد، عیبی ندارد!

بهنام طاهرزاده، درباره شانس قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر اظهار داشت:با توجه به بازی‌های بیرون از خانه استقلال و دیدار این تیم با حریفان بالای جدولی مثل سپاهان، فولاد و مس همچنان این احتمال را می‌دهم که پرسپولیس شانس قهرمانی داشته باشد. پرسپولیس نباید روحیه‌اش را برای قهرمانی از دست دهد و باید از موقعیت‌هایش استفاده کند. این فشار روانی که روی مربی و بازیکن است، باعث شده پرسپولیس خوب از موقعیت‌هایش استفاده نکند. ضمن اینکه همه تیم‌ها برای استقلال بازی می‌کنند. همه مربیان استقلالی شاغل در لیگ، برای اینکه به نفع استقلال از پرسپولیس امتیاز بگیرند با تمام وجودشان بازی می‌کنند و این بازی به آنها انگیزه مضاعفی داده است. برخی هم شبیه بحرین شده‌اند و در وقت تلف کردن کم نمی‌گذارند.

مهاجم پیشین پرسپولیس تهران ادامه داد:برخی تیم‌ها خوب و جوانمردانه بازی می‌کنند و بازی زیبا می‌شود، برخی هم با این وقت تلف کردن ضد فوتبال انجام می‌دهند. من تیم محمد ربیعی (مس رفسنجان) را مثال می‌زنم که ستودنی است. او ارزش‌های خودش و تیمش را نشان داد و ضد فوتبال بازی نمی‌کند. با توجه به بازی‌های پیش روی پرسپولیس و استقلال، هنوز پرسپولیس شانس قهرمانی دارد به شرطی که فشار روانی از روی تیم برداشته شود که بچه‌ها گل خالی را از دست ندهند. مربیان باید روی این موضوع کار کنند.

حمله انتحاری پیشکسوت پرسپولیس به استقلال

طاهرزاده  با اشاره به برخی اظهارنظرها از سوی مسئولان استقلال گفت:پیکان مستحق برد بود و استقلال باید از این تساوی خوشحال باشد، نه اینکه امتیاز از دست دادن‌هایش را دائما به این و آن منسوب کند. برای استقلال در این فصل 16 پنالتی گرفته‌اند که به واسطه آنها حالا صدرنشین جدول است. اگر امتیاز گل‌گهر را هم به آنها نمی‌دادند و این همه پنالتی برای‌شان گرفته نمی‌شد، الان کجای جدول بودند؟

وی خطاب به استقلالی‌ها گفت:شما با پنجره باز و بدون مشکلات مالی بهترین بازیکنان را گرفتید، بالاترین بودجه را داشتید و در تمام نقاط زمین بازیکن خوب جذب کردید اما پرسپولیس که به گفته خودتان 5 سال قهرمان ایران شده و دو دوره نایب قهرمان آسیا بوده دائما پنجره‌اش بسته شده، مشکلات مالی داشته و در این مدت که شما مدیرعامل‌تان را شناختید 5 مدیر عوض کرده است. همین الان که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنید شاکله اصلی تیم ملی که به راحتی راهی جام‌ جهانی شد، را همان تیم پرسپولیسی تشکیل می‌دهد که 5 سال قهرمان ایران شد. وقتی به کره می‌بازیم که همان تیم به دلایلی بیرون زمین هستند. چطور شما یک ستاره هم در تیم ملی ندارید؟

طاهرزاده با اشاره محرومیت یحیی گل‌محمدی از سوی کمیته انضباطی، خاطرنشان کرد:اینکه استقلالی‌ها هر هفته حاشیه درست کنند و سرمربی‌شان تا وسط زمین بیاید و توپ را از حریف بگیرد، عیب نیست. چطور خودشان همه این کارها را همیشه انجام دادند و محرومیتی در کار نبود؟ یحیی در دربی به حق اعتراض کرد، حالا چطور این مسئله اینقدر برای‌شان سخت بوده است؟ ما دیدیم در بازی تیم ملی زمانی که شجاع خلیل‌زاده مصدوم شد داور بازی را نگه داشت که تعویض انجام شود. این کار جوانمردانه است. در مسابقات خارجی هم همیشه این اتفاق رخ می‌دهد تا کار جوانمردانه دنبال شود. چقدر سخت‌شان بود 30 ثانیه بازی را نگه دارند که پرسپولیس 10 نفره در موقعیت خطرناک قرار نگیرد؟ علی خسروی که می‌گوید پرسپولیسی‌ها برگه تعویض را ارائه ندادند، مگر بازی کشورهای اروپایی را ندیده، چطور اینطور از یک تیم طرفداری می‌کنید؟ چطور از خودتان به این شکل قانون درمی‌آورید؟ همین کار را کردید که فوتبال ما امروز این همه حاشیه دارد و 70 درصد حواشی هم از داوری است.