شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم فوتبال

سرمربی شباب الاهلی: مقابل فولاد باید مراقب توپ‌های هوایی باشیم/ خمیس: برای پیروزی به زمین می‌رویم

سرمربی شباب الاهلی: مقابل فولاد باید مراقب توپ‌های هوایی باشیم/ خمیس: برای پیروزی به زمین می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات گفت که شاگردانش مقابل فولاد ایران باید عملکرد خوبی روی توپ‌های هوایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی علی در نشست خبری پیش از دیدار شباب الاهلی امارات مقابل فولاد ایران اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و باید نتیجه خوبی بگیریم تا شانس صعود به مرحله حذفی را افزایش دهیم. این دیدار نسبت به بازی اول متفاوت است. بازیکنان فولاد از لحاظ فیزیکی و تعهد تاکتیکی بسیار خوب هستند و با رقیبی قدرتمند روبه‌رو می‌شویم.

سرمربی شباب الاهلی با اشاره به نقطه قوت شاگردان جواد نکونام تصریح کرد: باید تمرکز لازم را داشته باشیم؛ به ویژه روی توپ‌های هوایی و ضربات ایستگاهی. برخی مصدومان تیم مانند عمر عبدالرحمان اخیراً به تمرینات بازگشته‌اند، اما بازیکنان خوبی در اختیار داریم که تجربه لازم را دارند. عبدالرحمان رهبر خوبی است که به بازیکنان انگیزه می‌دهد و می‌داند تیم را چگونه از شرایط دشوار خارج کند.

 

همچنین سالمین خمیس مدافع تیم شباب الاهلی در این نشست خبری خاطرنشان کرد: صعود از مرحله گروهی هدف مشخص ماست. مقابل آهال تیم برتر زمین بودیم که نتوانستیم به گل برسیم. در دیدار مقابل فولاد اما به دنبال پیروزی خواهیم بود و امیدوارم به این هدف دست یابیم.

وی راجع به اینکه الاهلی در سال 2015 راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد و می‌تواند این اتفاق مهم را تکرار کند، گفت: مدت زیادی از آن دوره می‌گذرد و ما تیم متفاوتی هستیم. با این وجود، جاه‌طلبی باشگاه همیشه رسیدن به مراحل پایانی مسابقات آسیایی است و ان‌شاءالله تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به این هدف برسیم.

انتهای پیام/