شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تاریخ

پیشنهاد دیوانه وار برای حفظ ستاره فوق ستاره جهان فوتبال | بزرگترین پاداش تاریخ برای منصرف شدن از انتقال بزرگ

باشگاه پاری سن ژرمن یک پیشنهاد بی سابقه به ستاره خط حمله خود پیشنهاد داده است.

امباپه

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که رسانه های اسپانیایی از توافق نهایی رئال مادرید با کیلیان امباپه خبر داده اند اما گفته می شود مسئولان پاری سن ژرمن آخرین پیشنهاد خود را هم برای نگه داشتن این فوق ستاره ارائه کرده اند. پیشنهاد دیوانه وار که در تاریخ بی سابقه است.

در همین رابطه امروز بی‌بی‌سی ادعای جدیدی را مطرح کرد مبنی بر اینکه باشگاه پاریسی به امباپه پیشنهادی دو ساله ارائه کرده و حاضر است در صورت پذیرش این پیشنهاد، به وی ۱۸۰ میلیون یورو پاداش بدهد که بزرگترین پاداش تاریخ فوتبال به یک بازیکن جهت تمدید قرارداد است. دستمزد ۵۰ میلیون یورو خالص در سال نیز برای امباپه در نظر گرفته شده با این حال بی‌بی‌سی گزارش داده که برای امباپه همچنان پیوستن به رئال در اولویت قرار دارد.

در مصاحبه اخیر، امباپه صحبت از مطرح شدن پارامترهایی جدید کرد که تصمیم گیری را برای او دشوار کرده که گویا منظور همین پاداش نجومی پی‌اس‌جی بوده است.

گی‌یم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی بی‌بی‌سی هم معتقد است که امباپه همچنان علاقه بسیاری به پیوستن به رئال مادرید دارد اما دوست دارد این باشگاه مبلغی بیشتر از آنچه پی‌اس‌جی به او پیشنهاد کرده پرداخت کند. 
او در این‌باره گفت:« شاید شنیده باشید که امباپه در حال بررسی شرایط جدیدی است. بعضی مدعی شده‌اند که او تصمیم دارد در پی‌اس‌جی بماند. این شرایط جدید؟ این یعنی ۱۵۰ میلیون یورویی که پی‌اس‌جی می‌خواهد به او بپردازد. او می‌خواهد که رئال مبلغ بیشتری را پرداخت کند و این باشگاه هنوز هم مقصد مورد علاقه او است. پای هیچ باشگاه دیگری در میان نیست.»