شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نقل و انتقالات#بمب نقل و انتقالات

بمب نقل و انتقالات در حال انفجار...

بمب نقل و انتقالات در حال انفجار...

صدآنلاین : روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی تایید کرد امضای قرارداد کیلیان امباپه آخرین مراحل را سپری می‌کند.

به گزارش صدآنلاین و به نقل از مارکا، رئال مادرید کاملاً مطمئن است اما اطرافیان این بازیکن اصرار دارند که هنوز تصمیمی در این مورد وجود ندارد. آینده قهرمان جام جهانی کیلیان امباپه به حل شدن نزدیک است اما وضعیت مذاکرات هنوز کمی صبر بیشتری می طلبد. منطقی ترین نتیجه به امضای قرارداد با رئال مادرید اشاره دارد، اگرچه نسخه های طرفین در شرایط فعلی متفاوت است.

در باشگاه رئال، در این مورد اتفاق نظر وجود دارد: اطمینان حاصل می شود که امباپه از تابستان امسال در رئال مادرید بازی خواهد کرد. با این حال، برخی منابع توضیح می دهند که این معامله به طور کامل بسته نشده و هنوز باید روی جنبه های مختلف کار شود. یکی از آنها جنبه اقتصادی است که فاصله یک تیم تا تیم دیگر هنوز قابل توجه است.

اطرافیان این فوتبالیست هم به این سمت می روند. آنها در صحبت با مارکا قاطعانه گزارش هایی مبنی بر اینکه امباپه انتخاب کرده است در پاری سن ژرمن بماند را تکذیب کردند و باید دید که او چه زمانی تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

 آنها اصرار دارند که انتخاب قطعی وجود نداشته و اعتراف می کنند که رئال مادرید "همه امکانات را دارد". در رختکن تیم پوچتینو آنها همچنان منتظر هستند.

از زمان بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیدارهای متعددی بین رئال مادرید و خانواده امباپه صورت گرفته است. به دلیل تعهدات مختلف حرفه ای و شخصی، حدود دو هفته است که مذاکرات متوقف شده است. پس از تصویب آنها، مذاکرات از سر گرفته می شود.

توافق در سطح ورزشی تقریباً کامل شده است. ورود نهایی هالند مشکلی نخواهد بود، برعکس. اما این بازیکن که پروژه ورزشی را در اولویت قرار می دهد، نگرانی خود را برای جوان سازی ضروری تیم مادریدی در سه یا چهار فصل آینده نشان داده است.

در هر صورت، با وجود فواصل افشا شده، منابع عملیات تشخیص می دهند که مذاکرات به خوبی پیش می رود و پیشرفت می کند. حرف آخر امباپه خواهد بود که همیشه آرزوی بازی در رئال مادرید را داشت. 

پدر و مادرش او را نصیحت می کنند، اما همیشه این فرض وجود دارد که وکیل معتبر امباپه یعنی دلفین ورهیدن تصمیمات نهایی را تایید می کند. از پاری سن ژرمن اخباری به بیرون درز کرد که گزینه هایی برای تمدید او وجود دارد. آنها پیشنهاد تمدید دو ساله با امکان خروج بعد از جام جهانی در صورت تمایل را دارند، حتی به او پیشنهاد می دهند که یک رقم اقتصادی را نیز ذکر کند.

 با این حال، مسئله پول نیست. حتی اگر مقامات فرانسوی و قطری برای متقاعد کردن او برای امضای قرارداد دست به دست هم داده باشند، باز هم بحث متقاعد کردن نیست.