شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#تیم فوتبال

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲؛

شهباززاده: اهمیت مسابقات آسیایی را برای ایران می‌دانیم

شهباززاده: اهمیت مسابقات آسیایی را برای ایران می‌دانیم

اصفهان- مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت:می‌دانیم این بازی‌ها برای مجموعه سپاهان و فوتبال ایران چه اهمیتی دارد. از این روی با انگیزه بالا و ذهنیت قوی خود را برای هر بازی آماده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد شهباززاده بعد از ظهر شنبه در نشست خبری پیش از مصاف با الدحیل قطر در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانیم الدحیل تیم بسیاز خوبی است و جز بهترین تیم‌های آسیا به شمار می‌رود و به واسطه بازیکنان خیلی خوبی که دارد در این چند سال نشان داده که تیم بسیار خوبی است.

وی افزود: گروهی هستیم که هر چهار تیم بسیار خوب هستند و در این دو روز نیز سعی کردیم خیلی خوب برای این بازی ریکاوری کنیم و به لحاظ ذهنی خود را آماده این بازی کنیم، بازی به بازی شرایط به واسطه شناخت تیم‌های سخت‌تر می‌شود و سعی کردیم در این دو روز به لحاظ ذهنی خود را آماده این بازی بزرگ کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: از طرف کل تیم می‌گویم که انگیزه زیادی برای این مسابقات وجود دارد و کل تیم با انگیزه و تلاش زیاد وارد بازی‌ها می‌شویم. به خوبی می‌دانیم این بازی‌ها برای مجموعه سپاهان و فوتبال ایران چه اهمیتی دارد. از این روی با انگیزه بالا و ذهنیت قوی خود را برای هر بازی آماده می‌کنیم.

به گزارش مهر تیم‌های سپاهان و الدحیل یکشنبه شب از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.