شهر خبر

حازم قاسم اعلام کرد؛

واکنش حماس به جانبداری آنکارا و منامه از تل آویو

واکنش حماس به جانبداری آنکارا و منامه از تل آویو

حماس نسبت به محکومیت عملیات تل‌آویو از سوی سفارت ترکیه در رژیم صهیونیستی و وزارت امور خارجه بحرین، واکنش نشان داد و اقدام این دو کشور را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به محکومیت عملیات تل‌آویو از سوی سفارت ترکیه در رژیم صهیونیستی و وزارت امور خارجه بحرین، واکنش نشان داد و اقدام این دو کشور را محکوم کرد.

سخنگوی حماس تاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین برای دفاع از خود و مقدسات است و این حقی است که در تمامی قوانین بین‌المللی به آن تصریح شده است.

قاسم خاطرنشان کرد که سیاست تجاوزکارانه اسرائیل علیه ملت فلسطین و مقدسات آن، مصداق تروریسم و نژادپرستی است.

گفتنی است که بحرین روز جمعه عملیات گروه‌های مقاومت فلسطینی در تل آویو را که در آن سه صهیونیست کشته شدند، محکوم کرد.

وزارت خارجه بحرین در ادامه رویکرد ضد مقاومت و ضد فلسطینی خود این عملیات ضد اشغالگری را «عملیات تروریستی» توصیف کرد و به خانواده قربانیان و رژیم صهیونیستی تسلیت گفته است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «ما موضع پادشاهی بحرین مبنی بر مخالفت با هر گونه تروریسم و خشونت را بدون توجه به انگیزه‌ها و توجیهات، تکرار می‌کنیم.»

همچنین سفارت امارات متحده عربی در تل آویو نیز عملیات گروه‌های فلسطینی را محکوم کرد و به خانواده کشته شدگان تسلیت گفته بود.

سفارت ترکیه در رژیم صهیونیستی هم در واکنش به عملیات شهادت طلبانه در تل آویو از آن به عنوان حمله تروریستی نام برد و ضمن محکوم کردن آن اعلام کرد: ما نسبت به افزایش چنین حملاتی نگرانیم.

ترکیه به خانواده کشته شدگان تسلیت گفته و بود!