شهر خبر

فیروز کریمی:

سرمربیگری تیم ملی ایران به من پیشنهاد شد/ قلعه نویی صاحب یک رکورد خاص در دنیای فوتبال است

فیروز کریمی می گوید سرمربیگری در تیم ملی ایران دیر به او پیشنهاد شده است.

سرمربیگری تیم ملی ایران به من پیشنهاد شد/  قلعه نویی صاحب یک رکورد خاص در دنیای فوتبال است
خبرورزشی -

فیروز کریمی سرمربی سابق استقلال و تراکتور دیشب میهمان برنامه رو در رو بود. او در بخش از صحبت هایش در خصوص دوران حضورش در استقلال و همین طور پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرد.

کریمی در خصوص سرمربیگری اش در استقلال گفت:

خیلی دوست داشتم به استقلال خدمت کنم ولی شرایط به گونه ای که می خواستم نشد. در خیلی از تیم ها به موفقیت های مهم رسیدم ولی موفقیت در تیم های مردمی چون استقلال، تراکتور و سپاهان را هم دوست دارم.

به من دیر پیشنهاد دادند

بعد از رفتن کلمنته، قبل و بعد آقای قلعه نویی، قبل و بعد آقای دایی و قبل و بعد آقای مایلی کهن هدایت تیم ملی به من پیشنهاد شد ولی شرایط از نظر خودم مهیا نبود. در سال هایی که باید مربی می شدم، نشدم. شجاعت، تفکرات ناب و آنالیزهای قوی و بدن خستگی ناپذیر همگی دست به دست هم می دهند که یک مربی در تیم ملی موفق شود. تیم باشگاهی نیست و تیم ملی است، شوخی که نیست. این ویژگی ها به نظرم در گذشت زمان در من کمرنگ شده بود.

امیر قلعه نویی از همه بالاتر است

من کار قلعه نویی را می پسندم. امیر قلعه نویی تنها مربی دنیاست که بدون باخت عوضش کردند. تنها کسی بود که در بدترین شرایط بهترین نتایج را گرفت ولی عوضش کردند. بزرگترین سرمایه سوزی شبیه دایی بود به هر دو جفا شد ولی به قلعه نویی بیشتر. اصلا برای چه دایی و قلعه نویی را آوردید که این گونه برکنارشان کنید. داستان آوردن و برداشتن مایلی کهن را هم ندانستم. در کل با احترام به همه مربیان امیر قلعه نویی را در سطح بالایی دیدم.