شهر خبر

جنبش «جهاد اسلامی»:

تداوم جنایات علیه فلسطینیان ارمغان آور امنیت برای صهیونیستها نیست

تداوم جنایات علیه فلسطینیان ارمغان آور امنیت برای صهیونیستها نیست

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای پیرامون تحولات اخیر کرانه باختری، اعلام کرد: تداوم جنایات علیه فلسطینیان ارمغان آور امنیت برای صهیونیستها نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه بیانیه‌ای را در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی به ویژه کرانه باختری، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود در این زمینه آورده است: ادامه جنایات علیه ملت فلسطین، هرگز امنیت را برای اشغالگران صهیونیست به ارمغان نمی‌آورد. این جنبش در ادامه بیانیه خود همچنین عنوان کرده است: مقاومت، متحد و یکپارچه به دفاع از سرزمین فلسطین ادامه خواهد داد.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: از مردان قاومت در اردوگاه جنین که قهرمانانه در برابر اشغالگران صهیونیست ایستاده و از خانواده شهید رعد فتحی حازم مجری عملیات تل آویو و اردوگاه جنین دفاع کردند، تقدیر می‌کنیم.

حماس افزود: ما ضمن تسلیت شهادت احمد السعدی از مبارزان مقاومت در جنین، ملت فلسطین را به تشدید رویارویی و مقابله با تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست و دفاع از ساکنان جنین فرامی خوانیم.