شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اروپا

شکایت نروژی‌ها از دستیار مورینیو به یوفا

شکایت نروژی‌ها از دستیار مورینیو به یوفا

حریف تیم فوتبال رم در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا از دستیار و هموطن سرمربی این تیم به یوفا شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تنها یک روز پس از ادعای لورنزو پلگرینی بازیکن تیم فوتبال رم مبنی بر اینکه مربی دروازه‌بانان این تیم نونو سانتوس در شب بازی مقابل بودوگلیمت نروژ در لیگ کنفرانس اروپا از سرمربی حریف کتک خورده است، باشگاه نروژی با انتشار بیانیه‌ای دقیقاً عکس این موضوع را ادعا کرد.

باشگاه بودوگلیمت در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر حمله فیزیکی سرمربی این تیم کیتیل کنوتسن به دستیار مورینیو پس از پیروزی 2 بر یک میزبان نروژی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، حریف ایتالیایی خود را به تحریف واقعیت متهم کرد و مدعی شد که این مربی پرتغالی رمی‌ها بوده که به سرمربی بودوگلیمت حمله کرده است.

در بیانیه این باشگاه آمده است: کاری که تیم رم انجام داد نه فقط حمله فیزیکی به سرمربی تیم ما کیتیل کنوتسن بود بلکه یک حمله سازمان‌یافته به ارزش‌های باشگاه بودو گلیمت بود. درست است که ما باشگاه کوچکی هستیم اما این دلیل نمی‌شود که چشم به روی چنین رفتارهایی ببندیم. باشگاه رم رسانه‌ها را با دروغ‌هایش بمباران کرده تا رفتار غیرورزشی‌شان را مخفی کنند. می‌دانیم فیلمی وجود دارد که صحنه حمله نمایندگان باشگاه رم به سرمربی تیم‌مان را نشان می‌دهد. از یوفا درخواست می‌کنیم که این فیلم را در دسترس عمو مقرار دهد.

در همین حال سرمربی تیم بودو گلیمت هم جزئیاتی درباره ماجرای درگیری‌اش با نونو سانتوس را بیان و ادعا کرده است که مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال رم گردن او را گرفته و به دیوار چسبانده است.

تیم‌های رم و بودو گلیمت روز پنجشنبه هفته آینده در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/