شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#مسجد

جنون صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی؛ یورش به جنین و خشونت در مسجد الاقصی: یک نفر شهید شد

جنون صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی؛ یورش به جنین و خشونت در مسجد الاقصی: یک نفر شهید شد

نظامیان رژیم اسرائیل با یورش به جنین در کرانه باختری، علاوه بر محاصره خانه شهید عملیات تل‌آویو و تخریب اثاثیه آن، با نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین درگیر شدند که در اثر آن یک نفر تاکنون به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم اسرائیل با یورش به منطقه جنین در کرانه باختری رود اردن و اردوگاه جنین اقدام به تخریب اثاثیه خانه شهید رعد فتحی، مجری عملیات شهادت طلبانه تل‌آویو در روستای دیر غزاله کردند.

تصاویر منتشر شده از منزل نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست همه اثاثیه خانه شهید را به هم زده اند و آن را کامل گشته و برای خانواده وی مزاحمت ایجاد کرده‌اند.

همزمان با ورود نظامیان صهیونیست به جنین، نیروهای مقاومت در اردوگاه به سمت آن‌‌ها تیراندازی کرده اند و گزارش‌ها حکایت از آن دارد که درگیری مسلحانه در این منطقه رخ داده است.

فیلم‌های منتشر شده از جنین نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی نیروهای زیادی به این منطقه گسیل داشته است.

خبرگزاری شهاب گزارش داد که نظامیان صهیونیست در چند منطقه اقدام به یورش و گشت زنی کرده و نیروهای نظامی بیشتری به این مناطق اعزام کرده‌اند. یکی از مناطقی که مورد یورش قرار گرفته، روستای «برقین» در جنین است.

تصاویر منتشر شده از ورودی اردوگاه جنین شمار زیاد نیروهای صهیونیست را نشان می‌دهد که در داخل خودروهایشان منتشر صدور دستور برای ورود به این اردوگاه پناهندگان هستند. سابقه نداشته که رژیم اسرائیل بدون درگیری وارد این اردوگاه شود که طی سال‌های‌ اخیر به پایگاه مردمی و مسلحانه مقاومت تبدیل شده است.

جنگ خیابانی در جنین

شهاب گزارش داد که درگیری‌های مسلحانه به شدت در خیابان‌های اردوگاه جنین در حال جریان است و نیروهای مقاومت تلاش دارند یورش گسترده صهیونیست‌ها را متوقف کنند.

وزارت بهداشت فلسطین (تشکیلات خودگردان) اعلام کرد که چهار نفر در این درگیری‌ها زخمی شده‌‌اند که به بیمارستان ابن سینا منتقل شده و حال همه آن‌ها پایدار است.

به دنبال این یورش، از بلندگوهای مساجد جنین ندای مقابله با متجاوزان و دفاع از آرمان فلسطین به گوش می‌رسد.

یکی از این نیروهای مقاومت به نام احمد السعدی حین درگیری با نظامیان صهیونیست به درجه شهادت رسیده است.

در حال تکمیل ...