شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#رئیس جمهور

درخواست سناتورهای آمریکا از بایدن برای تجهیز اسرائیل علیه ایران

درخواست سناتورهای آمریکا از بایدن برای تجهیز اسرائیل علیه ایران

ایسنا نوشت: تعدادی از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا با انتقاد از سیاست‌های رئیس جمهور کشورشان در قبال ایران ادعاهای خود علیه ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کردند.

چند عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای خطاب به جو بایدن رئیس جمهور این کشور ادعاهایی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند و از او خواستند تا به رژیم صهیونیستی تسلیحات لازم برای دفاع از خود در برابر آنچه ایران مجهز به سلاح هسته‌ای عنوان کرده‌اند، بدهد.

بنابر گزارش وب سایت اطلاع‌رسانی سنای آمریکا، مارکو روبیو، تد کروز، تام کاتن، جیم ریش، لیندسی گراهام، بیل هاگرتی و راگر ویکر که همگی جمهوری‌خواه هستند، امضا کنندگان این نامه به شمار می‌آیند.

این سناتورها در نامه خود ضمن انتقاد از سیاست‌های بایدن در قبال کشورمان مدعی شده‌اند که حصول توافق هسته‌ای جدید با ایران راه را برای دستیابی این کشور به سلاح هسته ای هموار می‌کند و چنین چیزی موجودیت اسرائیل، کشورهای متحد واشنگتن در منطقه و نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را به خطر می‌اندازد.

آنها در ادامه ادعاهای ضد ایرانی‌ خود از جو بایدن خواستند تا رژیم صهیونیستی را به توانمندی‌های نظامی لازم برای دفاع از خودش در برابر آنچه ایران مسلح به سلاح‌های هسته‌ای عنوان کرده‌اند، مجهز کند.

۳۱۱۳۱۱