شهر خبر

در گفتگو با پدر مجری عملیات «تل آویو»

«هنیه» و «مشعل» عملیات مقاومتی «رعد حازم» را ستودند

«هنیه» و «مشعل» عملیات مقاومتی «رعد حازم» را ستودند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» و نیز رئیس این جنبش در خارج از فلسطین در تماس‌های تلفنی جداگانه با پدر مجری عملیات «تل آویو»، اقدام «رعد حازم» را قهرمانانه توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و «خالد مشعل» رئیس این جنبش در خارج از فلسطین با پدر مجری عملیات مقاومتی تل آویو گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، گفتگوی هنیه و مشعل با پدر مجری عملیات مقاومتی تل آویو در تماس‌های تلفنی جداگانه انجام شد. رئیس دفتر سیاسی حماس و رئیس این جنبش در خارج از فلسطین، اقدام «رعد حازم» را قهرمانانه توصیف کردند.

مقامات جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین ضمن شجاعانه خواندن اقدام رعد حازم در انجام عملیات مقاومتی در تل آویو، این اقدام را ستودند. روز گذشته منابع رسانه‌ای از افزایش شمار کشته‌های عملیات مقاومتی در تل آویو خبر دادند.

منابع مذکور اعلام کردند که با کشته شدن یک صهیونیست دیگر شمار کشته‌های عملیات مقاومتی در تل آویو به ۳ نفر رسید. این درحالی است که به دنبال عملیات مذکور همچنین ۱۵ تَن دیگر به شدت زخمی شدند. حال شماری از آنها وخیم گزارش شده است.