شهر خبر

یک دهه تاکید رهبری نشان دهنده اهمیت تولید است/ مجلس آماده کمک به تحقق شعار سال است

یک دهه تاکید رهبری نشان دهنده اهمیت تولید است/ مجلس آماده کمک به تحقق شعار سال است

حسین حسین زاده گفت: مجلس به عنوان بازوی مشورتی آماده است قوانینی را که نیاز به اصلاح دارد اصلاح کرده و در زمینه‌هایی که قانونی وجود ندارد قانون وضع کند.

«حسین حسین زاده» نماینده مردم لارستان و عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه شعار سال 1401 گفت: این که مقام معظم رهبری نزدیک به یک دهه به موضوع تولید می‌پردازند و دغدغه این مسئله را دارند، نشان دهنده اهمیت تولید است. ما باید تلاش کنیم که در فضای تولید و کسب و کار به نقطه امن و سودده برسیم. یکی دیگر از مقوله‌های تولید بحث دانش بنیان بودن آن تولید است.اگر ما به دنبال بهره وری و ثبات اقتصادی هستیم، باید اقتصاد خودمان را به سمت تولیدات دانش بنیان سوق دهیم. در این صورت با هزینه کمتر، بدون خروج ارز از کشور و استفاده از علم نخبگان ایرانی می‌توانیم اقتصاد کشور را به مدار امن رسانده و رونق ببخشیم.

نماینده مردم لارستان در رابطه با برنامه مجلس برای تحقق شعار سال 1401 اظهار داشت: از دغدغه‌های اصلی مجلس بحث مجوز‌های کسب و کار و حذف بروکراسی‌های زائد اداری بود که قانون آن در سال گذشته به تصویب رسید. دیگر موضوع بحث قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان‌ بود که آن نیز الحمدلله به نتیجه رسید. اما با این حال مجلس به عنوان بازوی مشورتی آماده است قوانینی را که نیاز به اصلاح دارد اصلاح کرده و در زمینه‌هایی که قانونی وجود ندارد قانون وضع کند. تا ان شاء الله شاهد بهبود اقتصاد و معیشت مردم باشیم. 

انتهای پیام