شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرسدس

مرسدس مایباخ از مدل نسخه‌ی محدود کلاس S طراحی ویرجیل آبلو رونمایی می‌کند

مرسدس مایباخ آخرین مدل سفارشی نسخه محدود کلاس S خود را، به عنوان بخشی از پروژه مایباخ، که با همکاری ویرجیل آبلو ساخته شده، معرفی کرد.

مایباخ اثر ویرجیل آبلو که توسط گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز طراحی شده است، سومین همکاری بین شرکت آلمانی و این طراح آمریکایی است. از این خودرو، که پیش از مرگ آبلو در نوامبر گذشته تکمیل شده، تنها 150 نمونه ساخته خواهد شد.

طرح رنگ بیرونی منحصر به فرد این خودرو به دو رنگ است؛ نیمه‌ی بالایی آن به رنگ مشکی براق اُبسیدین، و بخش پایینی، نمای جانبی و رینگ‌های چرخ دارای رنگ ماسه‌ای هستند.

در نمای داخلی هم طرح دو رنگی ادامه پیدا می‌کند؛ صندلی‌ها، فرمان، داشبورد پایینی، درها و سقف با چرم‌های ناپا، درج‌ها و نوارهایی به رنگ مشکی و ماسه‌ای پوشانده شده‌اند. کفپوش‌ها نیز با تزئینات ماسه‌ای رنگ تکمیل شده‌اند.

روی کنسول میانی، بالشتک‌های عقب، تکیه‌گاه‌های سر و پنل رکاب درها لوگوی آبلو مشاهده می‌شود. رابط دیجیتال دارای یک دکمه هوم با حاشیه رنگی منحصر به فرد و یک لوگوی برند است که نشان‌دهنده نسخه محدود است.

خریداران یک جعبه چوبی سفارشی با پوشش چرم ناپا به رنگ ماسه‌ای، و لوگوی مایباخ و آبلو دریافت خواهند کرد. آنها یک روکش خودرو با لوگوهای مایباخ و آبلو نیز خواهند گرفت. در داخل خودرو یک ماکت کوچک از آن با مقیاس 1 به 18، دو کلید و یک قلاب کارابین وجود دارد.

واگنر می‌گوید: «من به اثری که با همکاری ویرجیل ساخته‌ایم، شدیدا افتخار می‌کنم. از پروژه Geländewagen، با مدل کلاس G، که معیاری برای همکاری‌های مد/خودرویی بود، تا پروژه مایباخ، که سابقه‌ی درخشان مرسدس-مایباخ را به آینده آورد، ما با همراهی ویرجیل واقعا کارهای نوآورانه‌ای انجام دادیم. مایباخ نسخه‌ی محدود اثر ویرجیل آبلو، نمونه‌ای از همزیستی طراحی نوآورانه و نهایت صنعتگری است که هم اکنون وارد جاده‌ها خواهد شد.»