شهر خبر

جدال تماشایی در کرمان/ شگفتی‌سازی ماهشهری‌ها تکمیل می‌شود؟

جدال تماشایی در کرمان/ شگفتی‌سازی ماهشهری‌ها تکمیل می‌شود؟

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امشب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در بازی های مهم امشب در کرمان و آبادان شاهد تقابل های جالبی هستیم تا بدین ترتیب از دو چهره حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی رونمایی شود.

دوئل حسین خانی و کمالوند در کرمان

در اولین بازی از این رقابت ها، مس کرمان به مصاف خیبر خرم آباد می رود. شاگردان فرزاد حسین خانی در حالی باید برابر خیبر به میدان بروند که در آخرین بازی خود در این رقابت ها با پیروزی در ضیافت پنالتی ها برابر فولاد خوزستان جواز حضور در این مرحله از جام حذفی را به دست آوردند و حالا باید روبروی خبیر صف آرایی داشته باشند. در آن سوی میدان  خبیری ها که در حال حاضر تحت مربیگری فراز کمالوند در لیگ دسته اول حضور دارند در مرحله قبل با مربیگری عبدالله ویسی با عبور از سد صنعت نفت آبادان با برتری 5 بر یک موفق شدند جشن صعود بگیرند.

ادامه شگفتی‌سازی ماهشهری‌ها؟!

در بازی بعدی امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم شگفتی ساز خلیج فارس ماهشهر، حریفی از لیگ برتر را پیش روی خود می بیند. تیم گمنام خلیج فارس ماهشهر در حالی تا این مرحله از جام حذفی پیش آمده که این تیم کم نام و نشان در آخرین بازی خود در این جام با پیروزی دو بر یک برابر نفت مسجدسلیمان از لیگ برتر در عین ناباوری به دور بعدی این رقابت ها صعود کرد و حالا امشب باید مقابل تیم دیگری از لیگ برتر به میدان برود. مس رفسنجان حریف امشب خلیج فارس در شرایطی باید روبروی این تیم قرار بگیرد که شاگردان محمد ربیعی در مرحله قبلی جام حذفی با پیروزی یک بر صفر برابر شهرخودرو موفق شدند به دور یک چهارم نهایی جام حذفی برسند. این بازی به علت شرایط نامناسب میزبانی در ماهشهر، در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام