شهر خبر

پدر عامل عملیات تل آویو تشریح کرد؛

دلایل روی آوردن جوانان فلسطینی به عملیاتهای استشهادی

دلایل روی آوردن جوانان فلسطینی به عملیاتهای استشهادی

پدر عامل عملیات شهادت طلبانه در تل آویو به دلیل روی آوردن جوانان فلسطینی به عملیات های شهادت طلبانه علیه صهیونیستها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، فتحی حازم، پدر شهید رعد حازم، مجری عملیات تل آویو که به کشته و زخمی شدن ۱۷ تن از صهیونیست‌ها منجر شد در صحبتی با ساکنان شهر جنین در مقابل منزلش گفت: نسل شما و دوره شما در سال‌های آتی شاهد پیروزی خواهند بود. چشمانتان تغییر را خواهد دید و به آزادی، استقلال و پیروزی خواهید رسید.

وی گفت که به پسرش رعد که به خاطر فلسطین فداکاری کرد و تهدیدات اشغالگران درباره تحریم‌ها علیه ملت فلسطین را نادیده گرفت افتخار می‌کند.

پدر شهید رعد حازم هم‌چنین خواهان وحدت شد و تاکید کرد: شما شاهد آزادی خواهید بود و آنچه امروز می‌بینیم این است که اردوگاه جنین رأس فلسطین است و فلسطین رأس تمام امت عربی است. ما خواهان صبر و پایداری هستیم.

وی همچنین در گفتگوی تلفنی با شبکه المیادین با اشاره به اینکه از طریق شبکه های اجتماعی از شهادت فرزندش مطلع شده است، دلیل روی آوردن جوانان فلسطینی به عملیات های ضد صهیونیستی را اقدامات سرکوبگرانه صهیونیستها اعم از ویرانی منازل فلسطینیها و به شهادت رساندن آنها و موج بازداشت و محدودیت های شدید اعمال شده علیه فلسطینی ها از سوی صهیونیستها دانست.

پدر عامل عملیات شهادت طلبانه در تل آویو تاکید کرد: عملیات مقاومت هرچه فشارها بیشتر شود، افزایش خواهد یافت.