شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصفهان#جمعه#شهر اصفهان#هوای#اصفهان#شدت#خراب#است

هوای اصفهان هم به شدت خراب است

هوای اصفهان هم به شدت خراب است

فارس نوشت: کیفیت هوا در شهر اصفهان امروز جمعه نوزدهم فروردین‌ ماه با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

کیفیت هوا در شهر اصفهان امروز جمعه نوزدهم فروردین‌ ماه با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

کیفیت هوا در ایستگاه‌های پایش آنلاین در خیابان‌های انقلاب با شاخص ۱۸۵، استانداری با شاخص ۱۶۰، پروین با شاخص ۱۵۷، باهنر با شاخص ۱۵۸، جِی با شاخص ۱۵۲ و بزرگراه خرازی با شاخص ۱۶۲ در وضعیت (قرمز) ناسالم برای عموم شهروندان است.

دستگاه سنجش هوای کلان‌شهر اصفهان در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۱۴، باهنر با شاخص ۱۴۰، رهنان با شاخص ۱۱۴، فرشادی با شاخص ۱۲۱، فیض با شاخص ۱۲۵، کاوه با شاخص ۱۱۱، میرزا طاهر با شاخص ۱۱۲ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۴۶ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

امروز وضعیت کیفیت هوای شهر صنعتی سگزی با شاخص ۱۵۲ برای عموم شهروندان ناسالم است و در شاهین‌شهر با شاخص ۱۳۰ و مبارکه با شاخص ۱۱۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

بیشتر بخوانید:

47231