شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#مسکن مهر#جدید#متقاضیان مسکن

هشدار/ مراقب باشید خانه‌تان را نفروشند

هشدار/ مراقب باشید خانه‌تان را نفروشند

تسنیم نوشت: در یک اتفاق عجیب که برای برخی متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد روی داده واحدهای این افراد بدون اطلاع‌ آنها به فروش رسیده است.

14 سال پس از آغاز عملیات اجرایی بیش از 2 میلیون واحد مسکن مهر، حدود 250 هزار واحد از این طرح در کشور باقیمانده که به گفته مدیرعامل بانک مسکن تاکنون فروش اقساطی نشده‌اند.

البته تعدادی از این واحدهای فروش اقساطی نشده به دلایلی تحویل متقاضیان شده و آنها سال‌هاست بدون پرداخت اقساط تسهیلات مسکن مهر در واحدهای مذکور ساکن هستند. این مالکان در صورت عدم مراجعه به بانک برای فروش اقساطی با خطر افزایش سود تسهیلات به 18 درصد مواجه خواهند شد.

فارغ از این ماجرا و خط و نشان بانک مسکن برای این گروه از مالکان مسکن مهر، یک اتفاق عجیب در خصوص برخی پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد روی داده است. ماجرا از این قرار است که برخی واحدهای طرح مذکور بدون اطلاع مالکان آنها به‌فروش رفته است.

طبق گفته متقاضیان با مراجعه به سامانه مسکن مهر، واحدهای آنها در قسمت «اطلاعات نقل انتقال واحد» به چندین نفر حقیقی فروخته شده است. طبق آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌شود یکی از واحدهای مسکن مهر هشتگرد در چهار مرحله به دو نفر فروخته شده است.

این در حالی است که این متقاضیان هنوز به مرحله فروش اقساطی و پس از آن تحویل نرسیده‌اند و مشخص نیست این نقل و انتقال بدون اطلاع مالکان چگونه اتفاق افتاده است.

این موضوع را از سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پیگیری کرد که تا لحظه تنظیم گزارش به نتیجه نرسید.

۲۲۳۲۲۷