شهر خبر

استاداسدی: برکناری اسکوچیچ ریسک بزرگی است/ می‌توانیم مثل پرتغال از انگلیس هم امتیاز بگیریم

استاداسدی: برکناری اسکوچیچ ریسک بزرگی است/ می‌توانیم مثل پرتغال از انگلیس هم امتیاز بگیریم

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد، برکناری دراگان اسکوچیچ در فاصله هفت ماه مانده به شروع جام جهانی ریسک بزرگی است.

علی‌اکبر استاداسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قرعه ایران در جام جهانی 2022 اظهار داشت: فکر می‌کنم ایران نسبت به دیگر نماینده‌های آسیا در گروه خوبی قرار گرفت، ولی به هر حال قرار است در یک تورنمنت سطح بالا بازی کنیم و نمی‌توان گفت که کار راحتی در پیش داریم. انگلیس جزو تیم‌های خوب اروپاست و آمریکا هم پیشرفت کرده. از بین سه تیم ولز، اسکاتلند و اوکراین هم هر تیمی همگروه ما شود، کارمان آسان نیست، ولی اینطور نیست که برای صعود ناامید باشیم.

وی در مورد شانس صعود ایران به مرحله حذفی خاطر نشان کرد: بعد از چند دوره که فقط سه بازی در جام جهانی انجام دادیم، مردم انتظار دارند این تیم صعود کند. ما در جام جهانی قبلی هم پرتغال را متوقف کردیم و برابر اسپانیا نمایش خوبی داشتیم، پس می‌توانیم از تیمی مثل انگلیس امتیاز بگیریم. در جام جهانی برزیل هم تا آخرین لحظات با آرژانتین مساوی کرده بودیم پس حالا هم می‌توانیم در جام جهانی خودمان را نشان داده و از گروه‌مان صعود کنیم. مسئله مهم این است که چند بازی دوستانه با تیم‌های پرقدرت انجام دهیم تا برای جام جهانی محک جدی بخوریم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اینکه برخی معتقدند یک مربی بزرگ در جام جهانی باید روی نیمکت تیم ملی بنشیند، تصریح کرد: مربی بزرگ و کاربلد برای هر تیمی خوب است، ولی برکناری دراگان اسکوچیچ در فاصله هفت ماه مانده به شروع جام جهانی ریسک بزرگی است. او در شرایطی سخت تیم ملی را به جام جهانی برد و اگر این مربی را تغییر دهیم و در جام جهانی نتیجه نگیریم خیلی‌ها انتقاد می‌کنند که چرا سرمربی تغییر کرد.

 

انتهای پیام/