شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

سجادی: همه اعضای دولت تلاش می‌کنند مشکلات مردم و کشور برطرف شود/ شهرستان چهارباغ از لحاظ سرانه ورزشی با مشکل مواجه است

سجادی: همه اعضای دولت تلاش می‌کنند مشکلات مردم و کشور برطرف شود/ شهرستان چهارباغ از لحاظ سرانه ورزشی با مشکل مواجه است

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور گفت: تلاش ما این است از فرصت‌ها استفاده کنیم و در راه خدمت به کشور پیش مردم و رهبر معظم انقلاب سربلند باشیم. همه زحمت می‌کشند کاری روی زمین نباشد و گرفتاری‌ها و چالش‌های مردم و کشور حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدحمید سجادی، نماینده ویژه رئیس‌ جمهور و وزیر ورزش و جوانان، در دیدار چهره به چهره با نمایندگان تشکل‌ها و اقشار شهرستان چهارباغ اظهار داشت: فرصت خوبی بود با نمایندگان اقشار مختلف آشنا شدیم و در این ماه مبارک رمضان این سعادت را داشتیم با مسئولین و مردم شهرستان چهارباغ دیدار کنیم. امیدواریم در آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان با همفکری همه دوستان بهترین اتفاقات را برای کشور رقم بزنیم.

او افزود: تلاش ما این است از فرصت‌ها استفاده کنیم و در راه خدمت به کشور پیش مردم و رهبر معظم انقلاب سربلند باشیم. همه زحمت می‌کشند کاری روی زمین نباشد و گرفتاری‌ها و چالش‌های مردم و کشور حل شود. تکالیف زیادی بر گردن داریم از جمله اشتغال جوانان و تامین مسکن آنها که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باید به آن بپردازیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش طرح تحول سند ورزش را داریم که به زودی آثار آن به کشور هدیه می‌شود. برنامه‌های مدونی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی طراحی شده که به دنبال اجرایی کردن آنها هستیم.

سجادی اظهار داشت: در دولت با دستور رئیس‌ جمهور هیچ گونه تعطیلی نداشتیم و اولین جلسه هیات دولت در روز چهارم نوروز برگزار شد. همه اعضای هیات دولت در زمان تعطیلات در حال خدمت به مردم کشور بودند.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان چهارباغ افزود: این شهرستان از لحاظ سرانه ورزشی با مشکلات زیادی مواجه است و این وظیفه را داریم این کمبودها را جبران کنیم. جوانان باید اعتماد به نفس پیدا کنند و برای آینده خود برنامه‌ریزی داشته باشند و ما این وظیفه را داریم زمینه لازم را برای جوانان فراهم کنیم.

سجادی گفت: برای سایر حوزه‌های دیگر این شهرستان نیز قطعا در شورای اداری مشکلات و کمبودها را عنوان خواهیم کرد و پیگیری می‌کنیم تا اقدامات لازم برای رفع این نواقص انجام شود.

انتهای پیام