شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#البرز#اشتغال#استان البرز

سجادی: مبلغ ۱۰۳ میلیارد تومان برای توسعه ورزش استان البرز پیش‌بینی شده است/ استفاده از فناوری دانش‌بنیان نویدبخش اشتغال بیشتر در این منطقه خواهد بود

سجادی: مبلغ ۱۰۳ میلیارد تومان برای توسعه ورزش استان البرز پیش‌بینی شده است/ استفاده از فناوری دانش‌بنیان نویدبخش اشتغال بیشتر در این منطقه خواهد بود

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر بهره‌مندی از بخش خصوصی در امر توسعه اظهار امیدواری کرد در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص به‌کارگیری از علوم دانش‌بنیان در مسیر اشتغال‌زایی پیشرو و موفق باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در سفر به استان البرز گفت: در معیت ریاست جمهوری پس از عرض ادب با گلزار شهدا، با خانواده شهدا دیداری داشتیم و پس از آن بازدیدی از مراکز صنعتی استان داشتیم و در مورد مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برنامه‌ ریزی خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید از واحد صنعتی هیمالیا و قدردانی از هم‌میهنان عزیزی که با تلاش شبانه‌روزی در این واحد دین خود را به تولید کشور ادا می‌کنند، گفت: امیدوارم بتوانیم با استفاده از بخش خصوصی کشورمان در اجرای با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص به‌کارگیری بحث دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی پیشرو و موفق باشیم.

سجادی با بیان اینکه استفاده از فناوری دانش‌بنیان نویدبخش اشتغال بیشتر در این منطقه خواهد بود، افزود: در حال حاضر در واحد صنعتی هیمالیا حداقل هزار نفر مشغول به کار هستند و با توسعه این طرح، پروژه ظرفیت پذیرش هزار نیروی دیگر را دارد و امیدوارم با کمک بخش خصوصی و ادامه مراحلی که برای تکمیل پروژه، توسعه فضا و کار آفرینی مد نظر گرفته شده است، کمک بزرگی به دولت شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: همکاران واحد صنعتی هیمالیا قصد دارند به عنوان کار خیریه، یک چمن مصنوعی را احداث کنند و به جوانان این خطه تقدیم کنند.

وی در ادامه گفت: البته ما نیز در این سفر مصوبات ارزشمندی را به مبلغ ۱۰۳ میلیارد تومان برای حوزه ورزش استان البرز پیش‌بینی کردیم، استفاده از فناوری دانش‌بنیان نویدبخش اشتغال بیشتر در این منطقه خواهد بوده و توسعه چمن‌های مصنوعی، تکمیل سالن‌های سرپوشیده و مرمت فضاهای ورزشی که از قبل ساخته شده‌اند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در پایان اظهار داشت: همواره استان البرز پشتیبان پایتخت بوده است و همانطور که پایتخت در تکمیل کاروان‌های جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی نقش داشته است استان البرز هم همان نقش را دارد و پابه‌پای پایتخت ایفای نقش می‌کند و خدمات خود را به ورزش کشور ثابت کرده است.

انتهای پیام