شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#قاچاق

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران:

کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهریار تهران

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰میلیارد ریال در شهریار خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبار ۱۱ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده است.

کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهریار تهران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار کیوان ظهیری اظهار کرد: در راستای اولویت‌ها و راهبردهای ابلاغی، مبنی بر تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در انباری در فاز یک اندیشه شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه بازرسان شبکه بهداشت شهریار به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از انبار ۱۱ هزار و ۴۳۵ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار ظهیری خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راه حمایت از تولید داخلی، کوتاه نمودن دست افراد سودجو و فرصت طلب که در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی و به تبع آن ایجاد نارضایتی در صنف تولیدکنندگان داخلی است می‌باشد.