شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مشهد#رئیس جمهور

کرزی: حوادث اخیر ایران تلاش مذبوحانه برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

کرزی: حوادث اخیر ایران تلاش مذبوحانه برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

رئیس جمهور سابق افغانستان در واکنش به حوادث در مشهد و گنبد کاووس تصریح کرد که این جنایات تلاش مذبوحانه در راستای ایجاد نفاق و تفرقه میان مسلمانان است.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حامد کرزی» رئیس جمهور سابق افغانستان با محکوم کردن حمله به روحانیون در حرم امام رضا علیه‌السلام و گنبد کاووس، مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت ایران ابراز کرد.

دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور سابق افغانستان در بیانیه‌ای نوشت: حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان از حوادث المناک که در حرم امام رضا در شهر مشهد و گنبد کاووس جمهوری اسلامی ایران روی داده و در اثر آن تعدادی از روحانیون و علمای دین مورد حمله و سوء قصد قرار گرفتند، اظهار تأسف نموده مراتب تسلیت عمیق خود را به حکومت و ملت برادر ایران ابراز می‌کند، برای قربانیان این حوادث بهشت برین و برای زخمیان شفای عاجل از بارگاه ایزد منان استدعا می‌نماید.

کرزی در ادامه با تقبیح و محکوم کردن این حملات گفت: این اعمال جنایتکارانه تلاش مذبوحانه در راستای ایجاد نفاق و تفرقه میان مسلمانان است، از امت اسلامی می‌خواهم هوشیاری و بیداریشان را حفظ نموده، اتحاد و اتفاق‌شان را تقویت نمایند.

انتهای پیام/.