شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#البرز#استان البرز#همزمان

وزیر میراث‌فرهنگی کشور به استان البرز وارد شد

وزیر میراث‌فرهنگی کشور به استان البرز وارد شد

همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان البرز، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور دقایقی پیش وارد استان البرز شد.

به گزارش مشرق، همزمان با نوزدهمین سفر ریاست جمهوری به استان البرز، سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر صنایع دستی، گردشگری و میراث دستی استان البرز، به شهرستان طالقان سفر کرد.

در این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با مردم شهرستان، بررسی و پیگیری مشکلات طالقان، حضور در شورای اداری و رسیدگی دقیق به مسائل نیز در دستورکار قرار گرفته است.

این مقام مسؤول ادای احترام به مقام شامخ شهدای روستای زیدشت، دیدار با خانواده شهید فرهاد طاهری در روستای زیدشت، بازدید از پروژه بیمارستان در حال ساخت شهرستان طالقان و پروژه گردشگری ۲۱ هکتاری روستای باریکان و شرکت در نشست هم‌اندیشی با معتمدان و مدیران شهرستان در فرمانداری طالقان  و جلسه شورای اداری استانداری البرز را در برنامه‌ سفر یک روزه خود به این استان دارد.

علی مهدوی، فرماندار طالقان ضمن خیر مقدم حضور وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به این شهرستان، گفت: طالقان با بیش از ۸۰ روستا دارای جاذبه های ویژه گردشگری است که امیدواریم این دیدار منشاء خیر قرار بگیرد.

 

منبع: فارس