شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#البرز#استان البرز

برنامه‌های وزرا و معاونان رئیس جمهور در استان البرز اعلام شد

برنامه‌های وزرا و معاونان رئیس جمهور در استان البرز اعلام شد

برنامه‌های امروز وزا و معاونان رئیس جمهور در استان البرز اعلام شد.

به گزارش مشرق، علی مهدوی در مورد سفر امروز ریاست جمهور به استان البرز اظهار داشت: ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری امروز به نمایندگی از هیات دولت در شهرستان طالقان حضور پیدا می کند.

وی افزود: برنامه‌های مفصلی برای سفر امروز نماینده ویژه رئیس جمهور  در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری طالقان با بیان اینکه  گلباران مزار شهدا و  دیدار با خانوادهای شهدا و جمعی از معتمدین این شهرستان بخشی از برنامه‌های امروز فرستاده ویژه دولت در طالقان است، بیان کرد: بازدید از بیمارستان در حال ساخت طالقان یکی دیگر از برنامه های وزیر میراث فرهنگی در این شهرستان است.

مهدوی با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت‌های گردشگری در طالقان و کمک به توسعه آن از مطالبات ما است، عنوان کرد: شهرستان طالقان ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد.

وی با بیان اینکه طالقان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه مختلف برخوردار است، ادامه داد:گازرسانی به روستاهای باقی مانده در طالقان، حمایت از کارگاه‌های صنایع دستی و کمک به بخش گردشگری و رفع موانع گردشگری از درخواست‌های ما در این بخش است.

  وزیر جهادکشاورزی به عنوان نماینده تام الاختیار  رئیس جمهور به نظرآباد می رود 

حسین بغدادی در مورد سفر رئیس جمهور به استان البرز ،   اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی امروز میهمان مردم شهرستان نظرآباد است.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی امروز پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یک طرح گلخانه ای و یکی از واحدهای دانش بنیان در حوزه تولید دارو در زمینه واکسن و انسولین را افتتاح می کند.

وی ادامه داد: دیدار وزیر با تشکل‌های مختلف و نخبگان فرصتی برای حل مشکلات شهرستان است و امیدواریم با پیگیری‌های ایشان مشکلات شهرستان را تا حد قابل قبولی کاهش دهیم.

وی همچنین از برپایی میز خدمت در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: هر کدام از وزرا در یکی از شهرستان ها حضور پیدا می کنند و میز خدمت وزرا در استان دایر است اما در شهرستان هم پیش بینی های لازم برای سیستم سامد نیز انجام شده است و نامه و مشکلات مردم را به صورت فیزیکی نیز جمع آوری می کنیم.

فرماندار نظرآباد اولویت مشکلات نظرآباد را در حوزه کشاورزی به عنوان موضوع کلیدی عنوان کرد و اظهار داشت: در برخی از حوزه‌های زیرساختی کشاورزی برای تامین آب دچار مشکل هستند و در حوزه صنعت برق نیاز اصلی است.

وی یکی از دیگر نیازهای شهرستان را در زمینه توسعه صنعت و بهداشت برشمرد و گفت: ای شهرستان با وجود ۱۶۰هزار نفر جمعیتی که دارد در حوزه خدمات درمانی دچار مشکل است.

بغدادی با اشاره به  وجود جاذبه‌های محوطه تاریکی ازبکی و فرودگاه آزادی امکان گردشگری بالایی در شهرستان نظرآباد ادامه داد: مشکلات زیر ساختی در حوزه گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیازمند توجه است.

بغدادی درخواست‌های ضروری برای شهرستان را در خصوص ثبت محوطه ازبکی به عنوان سایت موزه و تامین آب پایدار برای تالاب صالحیه عنوان کرد.

برنامه وزیر کشور در کرج اعلام شد  

غفور قاسم پور در مورد سفر امروز هئیت دولت به استان البرز اظهار داشت: وزیر کشور به نمایندگی از رئیس جمهور امروز در کرج حضور می یابد.

وی افزود: برنامه امروز وزیر کشور در کرج با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز می‌شود.

فرماندار کرج با بیان اینکه بازدید از روند اجرایی بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده شهر کرج و بزرگراه شهدای البرز از برنامه‌های دیدار امروز وزیر کشور است، بیان کرد:  بازدید از روند اجرایی خط ۲ قطار شهری کرج محور دیگری از برنامه سفر یک روزه وزیر کشور در شهرستان کرج است.  

وی ادامه داد:  دیدار چهره به چهره و تخصصی با تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از روستای کندر از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور و هیات همراه در شهرستان کرج است.

 برنامه وزیر صمت در اشتهارد اعلام شد 

ابراهیم کردلو در مورد سفر وزیر صمت به شهرستان اشتهارد اظهار داشت: همزمان با سفر آیت‌الله رئیسی وزیر صمت به شهرستان اشتهارد سفر می کند.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان البرز، بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد و کوثر  و دیدار با صنعتگران بخشی از برنامه های وزیر صمت در این شهرستان صنعتی است.

 رئیس سازمان محیط زیست به ساوجبلاغ سفر می کند 

فردین حکیمی  در مورد سفر رئیس جمهور به شهرستان ساوجبلاغ،  اظهار داشت: سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور امروز  میهمان مردم شهرستان ساوجبلاغ است.

وی افزود:  گلباران مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا دیدار با خانوادهای شهدا و ایثارگران، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ، بازدید از چند واحد صنعتی و طرح بازچرخانی آب در یک واحد صنعتی از دیگر بخش‌های برنامه است.

 برنامه وزیر وزرش و جوانان در چهارباغ اعلام شد 

قدرت الله شمیرانی اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به شهرستان چهار باغ سفر می کنند.

وی افزود: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا،  بازدید از چند واحد تولیدی و یک واحد ورزشی از برنامه‌های وزیر ورزش در چهارباغ است.

فرماندار چهارباغ با بیان اینکه ۴۰ موضوع شهرستان احصا و در جلسه با نماینده ویژه رئیس جمهور ارائه می‌شود، عنوان کرد: طرح منطقه ویژه اقتصادی و کشاورزی استان البرز خدمت نماینده ویژه رئیس جمهور ارائه می‌شود.

منبع: تسنیم