شهر خبر

آیت‌الله مدرّسی: دشمن آرزوی تفرقه بین مسلمانان را به گور خواهد برد

عضو فق‌های شورای نگهبان و نماینده مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی جنایت حرم مطهر رضوی را محکوم کرد و گفت: دشمنان بدانند مردم مسلمان ایران و روحانیت فداکار در هیچ شرایطی دست از حمایت اسلام و مسلمانان بر نخواهند داشت و دشمن چنین آرزویی را به گور خور خواهد برد.
خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان متن پیام آیت‌الله سید محمدرضا مدرّسی درباره جنایت حرم مطهر رضوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

القتل لنا عادة و کرامتنا من الله الشهادة

شهادت در راه خدا افتخار ماست. دشمن درمانده از هوشیاری و استقامت مردم، هر روز به زعم خود توطئه‌ای را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مردم مقاوم ما تدارک می‌بیند، ولی غافل از این است که این خون مظلومان ماست که مردم را بیدارتر و صحنه را بر دشمنان تنگ‌تر خواهد کرد.

خون عزیز روزه‌دار و روحانی خدمتگزار که در ماه خدا در حرم ولیّ خدا در شهر مقدس مشهد مظلومانه بر زمین ریخته شد و نیز حمله‌ها و جراحت‌های وحشیانه‌ای که اتفاق افتاد، بدون شک دارای عقبه‌های پیچیده است و دست‌های ناپاک استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل در پشت آن قرار دارد. ولی دشمنان بدانند مردم مسلمان ایران و روحانیت فداکار در هیچ شرایطی دست از حمایت از اسلام و مردم مسلمان بر نخواهند داشت و دشمن چنین آرزویی را هر چه زودتر به گور خواهد برد.

اینجانب این مصیبت را به خانوادۀ شهید بزرگوار، مردم مسلمان، حوزه‌های علمیه، مقام معظم رهبری مدّ ظلّه العالی و ساحت مقدّس امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشّریف تسلیت گفته، پیروزی اسلام و مسلمین را بر دشمنان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است با عنایت خداوند متعال آسیب‌دیدگان هر چه زودتر بهبود یافته و با تلاش مسؤلین محترم، ریشه‌های جنایت در اسرع وقت شناسایی و جنایت‌کاران به سزای اعمال ننگین خود برسند.

انتهای پیام/