شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#علی انصاریان

شاهد احمدلو: علی انصاریان در تحقیق فیلم «مورچه خوار» به ما خیلی کمک کرد!

شاهد احمدلو: علی انصاریان در تحقیق فیلم «مورچه خوار» به ما خیلی کمک کرد!

شاهد احمدلو با اشاره به اینکه کرونا در دو سال اخیر همه ابعاد زندگی ما را تحت تأثیر خود قرار داده، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر شرایطی فراهم شود که بتوانیم با خیال راحت با هم دست بدهیم.

شاهد احمدلو بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: به نظر من در سال 1400 بدترین اتفاقی که رخ داد و دغدغه همه مردم جامعه بود، شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده به تبع شیوع این ویروس بود.

احمدلو خاطرنشان کرد: در واقع علاوه بر اتفاقات تلخی مثل از دست دادن هموطنان و عزیزانمان به دلیل ابتلا به این بیماری، به لحاظ عاطفی و روانی شاهد افسردگی و ناراحتی همه‌گیری بودیم که امیدوارم هر چه زودتر این شرایط از بین برود. متأسفانه در عرصه هنر نیز ما در این دو سال شاهد درگذشت هنرمندانی بودیم که شاید اگر کرونا نبود این اتفاقات تلخ رخ نمی‌داد.

وی افزود: درگذشت هنرمندانی چون مرحوم علی انصاریان که در جوانی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد از جمله تلخ‌ترین اتفاقات این دو سال سخت بود. علی انصاریان در مرحله تحقیق و پژوهش فیلم سینمایی «مورچه خوار» به ما خیلی کمک کرد و قرار بود با هم کار کنیم که البته آن زمان درگیر کاری بود که متأسفانه این همکاری میسر نشد.

این بازیگر در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: بهترین اتفاق در سال 1400 هم حرکت جامعه به سمت عادی‌تر شدن شرایط بود. به هر شکل شاهد کمرنگ‌تر شدن شیوع کرونا بودیم که اتفاق بسیار خوبی بود و من آن را بهترین اتفاق سال 1400 می‌دانم.

احمدلو در پایان اظهاراتش تأکید کرد: امیدوارم در سال 1401 بتوانیم در یک سطحی از آرامش و استانداردها بدون فراز و فرودهای اقتصادی و بدون کرونا با جشن و لبخند در کنار هم زندگی کنیم و امیدوارم روزی برسد که بتوانیم با خیال راحت با هم دست بدهیم.

انتهای پیام