شهرخبر

طراحی عجیب سامسونگ برای گوشی تاشو گلکسی Z Fold4 +عکس

طراحی عجیب سامسونگ برای گوشی تاشو گلکسی Z Fold4 +عکس

طراحی عجیب سامسونگ برای گوشی تاشو گلکسی Z Fold4 +عکس
سامسونگ گلکسی Z Fold4 برای دوام بیشتر با طراحی تک لولا عرضه می‌شود.

به گزارش ثریا شرکت سامسونگ بر بازار گوشی‌های هوشمند تاشو تسلط دارد و برای حفظ جایگاه برتر خود در بازار، هر ساله چند گوشی تاشو را روانه بازار می‌کند.

این غول کره جنوبی قرار است نسل بعدی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Z Fold4 را در ماه‌های آینده عرضه کند. در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده، اطلاعات زیادی در رابطه با این دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده است.

در آخرین اطلاعات فاش شده، گزارش شده است که گوشی تاشو Galaxy Z Fold4 با طراحی تک لولا عرضه خواهد شد. این بدان معنی است که این شرکت قطعات متحرک گوشی هوشمند را کمتر می‌کند تا احتمال خرابی را کاهش دهد و دستگاه دوام بیشتری داشته باشد.

این گزارش می‌افزاید که به جای استفاده از لولا‌های تقویت شده اضافی، گوشی Samsung Galaxy Z Fold4 ممکن است دارای تنها یک لولا باشد که باعث می‌شود طراحی این گوشی هوشمند نازک‌تر و همچنین سبک‌تر شود. گفته می‌شود که این شرکت همچنان از شرکت KH Vatec به عنوان تامین کننده اصلی لولا استفاده خواهد کرد.

اخیراً یک افشاگر ادعا کرده که گوشی هوشمند تاشو سری گلکسی Z Fold این شرکت دارای مواد مستحکم‌تر برای نمایشگر خواهد بود که آن را قادر می‌سازد از قلم معمولی S Pen پشتیبانی کند. انتظار می‌رود این گوشی تاشو جدید با نسخه بادوام تری از شیشه فوق العاده نازک (UTG) وارد بازار شود. این شیشه با نام Super UTG در بازار عرضه می‌شود.

ظاهراً سامسونگ قصد دارد حدود ۱۳ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را در سال ۲۰۲۲ روانه بازار کند که به طور قابل توجهی بیشتر از ۷ میلیون دستگاه عرضه شده توسط این شرکت برای گلکسی زد فولد ۳ و فلیپ ۳ در سال گذشته است.

منبع: فرارو