شهر خبر

فولاد- الغرافه؛ مچ اندازی نکونام و استراماچونی در جده

فولاد- الغرافه؛ مچ اندازی نکونام و استراماچونی در جده

شاگردان جواد نکونام یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم الغرافه قطر بروند، دیداری که برای فولادی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ فولاد که به عنوان قهرمان جام حذفی جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد و با عبور از فیلتر سفت و سخت AFC موفق شد مجوز حضور در این پیکارها را کسب کند، حالا در تلاش است تا در اولین بازی خود در دور گروهی، شروع موفقیت آمیزی را در این رقابت ها داشته باشد. فولاد که پس از چند سال غیبت در آسیا فصل قبل هم به عنوان یکی از نماینده های ایران در این پیکارها بود، در فصل جاری به عربستان سفر کرده تا در بازی اول خود روبروی نماینده ای از قطر به میدان برود.

جواد نکونام با فولاد که فصل گذشته در مرحله گروهی موفق شد تیم الوحدات اردن را شکست دهد، حالا شاگردانش با انگیزه های ویژه ای برای دیدار برابر نماینده سرشناس قطر آماده شده اند و می خواهند شروع پرقدرتی را داشته باشند. حریف اول فولاد در دور گروهی لیگ قهرمانان الغرافه است که این تیم برای فوتبالدوستان ایرانی تیم آشنایی محسوب می شود. حضور آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت هدایت این تیم و همین طور حضور بازیکنانی مثل سعید عزت ‌اللهی و شیخ دیاباته، این حریف فولاد را به تیمی آشنا بدل کرده است.

حریف فولاد در حالی در رقابت ها حضور پیدا کرده که در این فصل از لیگ ستارگان قطر در رتبه پنجم قرار گرفت. شاگردان استراماچونی قبل از مصاف برابر قرمزهای اهوازی با شکست در فینال امیرکاپ قطر با نتیجه 5 بر یک با نتیجه ای شوک آور پای به لیگ قهرمانان می گذارند. این در حالی است که فولاد نکونام قبل از اعزام به قطر با پیروزی دو بر صفر برابر نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با روحیه ای خوب راهی قطر شده و امیدوار است با کسب نتیجه ای خوب در بازی اول خود در این رقابت ها شرایط مساعدی را رقم زده و بتواند برخلاف دوره قبل که از صعود به دور بعدی این پیکارها بازماند حالا با کسب تجربه بیشتر به هدف شان که حضور در مراحل بالای این تورنمنت است، دست پیدا کرده و نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در آسیا به شمار بیایند. 

دیدار فولاد و الغرافه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پنجشنبه 18 فروردین از ساعت 45: 21 دقیقه به وقت ایران و در شهر جده عربستان برگزار می شود.

انتهای پیام