شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#لیگ قهرمانان آسیا

نکونام: در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان حضور داریم/ هر بازی در این مسابقات یک تجربه خاص است

نکونام: در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان حضور داریم/ هر بازی در این مسابقات یک تجربه خاص است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است تیمش در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه، اظهار کرد: از AFC و کشور عربستان به خاطر میزبانی خوبی که از ما دارند، تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایط فوتبال جوری پیش برود که تیم ما بتواند بازی‌های خودش را داشته باشد. خیلی دوستانه و صمیمی در عربستان بازی می‌کنیم و به خاطر میهمان‌نوازی که از ما می‌شود از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر می‌کنیم. امیدوارم تیم‌های عربستانی هم به ایران بیایند تا ما هم از آنها میزبانی کنیم.

وی گفت: با تیم خوب و باکیفیت الغرافه که بازیکنان خوبی دارد، بازی داریم. می‌دانیم اگر غفلت کنیم شرایط برای ما سخت خواهد شد. حریف با بازیکنان باکیفیتی که دارد می‌تواند بازی را عوض کند و شرایط را برای ما سخت کنند.

نکونام ادامه داد: باید با تمرکز و کیفیت بازی کنیم. حریف مربی خوب و شناخته شده‌ای دارد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. می دانیم فردا بازی سختی خواهیم داشت و کیفیت بازیکنان و مربی الغرافه، کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: عزت‌اللهی که امیدوارم در جام جهانی برای ایران بدرخشد در الغرافه بازی می‌کند. امیدوارم شرایط بازی به صورتی پیش برود که بتوانیم حریف را کنترل کنیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و بتوانیم موفق باشیم.

وی با بیان اینکه «گروه ما سخت‌ترین گروه مسابقات است و تیم‌ها شرایط نزدیکی دارند»، گفت: ما می‌دانیم از این بازی‌ها چه می‌خواهیم. هیچ حریفی را دست‌کم یا سخت نمی‌گیریم و بازی به بازی پیش می‌رویم. باید با تمام تمرکز وارد بازی‌ها شویم. بازیکنان ما با تلاش و تمرکز می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

نکونام بیان کرد: ما در آستانه مسابقاتی هستیم که هر روز و هر بازی آن برای ما تجربه خاص است. سال گذشته هم این جا بودیم و تلاش ما این بود که به مرحله گروهی برسیم اما بازی‌های سختی که در مرحله گروهی داشتیم کار را برای ما سخت کرد. امسال هم دوباره توانستیم در آسیا باشیم و تجربه گذشته را داریم و از سال گذشته نیز درس گرفته‌ایم و آماده‌ایم که از اشتباهات قبل درس بگیریم و به موفقیت برسیم. امسال، سال متفاوتی خواهد بود و می‌جنگیم تا موفق شویم.

وی گفت: ما یک تیم متفاوتی هستیم. دو سال بود که نمی‌توانستیم بازیکن جدیدی به تیم‌مان اضافه کنیم، اما امسال توانستیم بازیکنان جدید و خوبی جذب کنیم. البته نفراتی هم جدا شدند و اکنون با نیروی تازه هستیم و باید کیفیت‌مان را در مسابقات نشان دهیم.

نکونام خاطر نشان کرد: سال گذشته در آسیا با توجه به اینکه بازیکن کافی نداشتیم، نتوانستیم از نفرات زیادی استفاده کنیم و به بازیکنان‌مان استراحت دهیم. ضمن اینکه سال گذشته یک تیم جوان بودیم که خیلی از بازیکنان‌مان اولین بار بود که در آسیا بازی می‌کردند، اما حالا باتجربه‌تر هستیم و در این تورنمنت تجربه خیلی به ما کمک می‌کند.

وی گفت: در سه سالی که در فولاد هستم، تلاش کردیم تیم قابل احترامی در لیگ ایران باشیم که به نظرم موفق بوده‌ایم. الان باید بازیکنان‌مان فقط به بازی کردن فکر کنند و باید از بودن در این رقابت‌ها و بازی با تیم‌های خوب لذت ببرند و بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

انتهای پیام/