شهر خبر

تدوین آیین‌نامه برای برگزاری مسابقات توسط وزارت ورزش و جوانان

تدوین آیین‌نامه برای برگزاری مسابقات توسط وزارت ورزش و جوانان

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تدوین آیین نامه برای برگزاری مسابقات توسط وزارت ورزش و جوانان در نشست این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، غلامرضا منتظری در تشریح نشست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست مشکلات موجود در حوزه سوار کاری و صنعت پرورش اسب مطرح شد و رییس فدراسیون سوارکاری به سوالات نمایندگان پاسخ دادند. 

همچنین مقرر شد مستندات در مورد  مشکلات و مسائل سوارکاری توسط نمایندگان سوال کننده و مسئولان فدراسیون به کمیسیون فرهنگی ارائه شود و کمیسیون بعد از بررسی مستندات تصمیم نهایی را اعلام کند.

منتظری یادآور شد: در ادامه جلسه وزیر ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون فوتبال و مشاوران وزارتخانه، برای بررسی حواشی بازی فوتبال ایران و لبنان حضور داشتند.

طبق ارائه گزارشات، حاشیه های این بازی از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان نشست مقرر شد با آسیب شناسی تدابیری اتخاذ شود که از وقوع چنین رخدادهایی پیشگیری شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست مصوب شد وزارت ورزش و جوانان آیین نامه دقیق و کامل برای برگزاری مسابقات مبادرت کند.

انتهای پیام