دستور وزیر بهداشت درباره مجروحان حادثه مشهد

 دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «تحرکات تفرقه‌افکنانه روزها و هفته‌های اخیر به ویژه عملیات ناجوانمردانه در حرم مطهر رضوی، اگرچه در تاریخ پرسابقه نظام جمهوری اسلامی مسبوق به سابقه بوده و نسخه ضعیفی از اقدامات مذبوحانه‌ای است که این کشور شهیدپرور بارها و بارها در شکل و شمایل مختلف به خود دیده است، بیانگر نکته مهم و نویدبخش به مشام رسیدن شمیم نصرت و پیروزی‌هایی است که یقینا بر ایران اسلامی رسیده و دشمنان قسم خورده ما را آنچنان برآشفته ساخته که وادار به این زبونی نموده است.  

لذا شایسته است مردم فهیم و آگاه ما ضمن حفظ اتحاد با همه برادران و خواهران دینی و هم‌فرهنگ کشورهای همسایه، این‌بار هم مثل همیشه توطئه دشمنان را نقش بر آب کنند.  

از کادر درمانی پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خواسته‌ام تمام تلاش خود را برای بهبود طلاب جهادگر مصدوم حادثه اخیر انجام دهند.  

دعای شفای خویش در این ماه الهی را بدرقه راه این عزیزان می‌کنم.

دستور وزیر بهداشت درباره مجروحان حادثه مشهد

دشمنان قسم‌خورده بدانند، راه این روحانی شهید و مظلوم حادثه اخیر مشهد که در بحران کرونا نیز در سنگر خدمت و واکسیناسیون حاشیه شهر مقدس مشهد یاریگر دانشگاه علوم پزشکی بود، ‌مثل همیشه ادامه راه حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدای انقلاب اسلامی عزیز می‌باشد.»