شهر خبر

وزارت صمت با روحیه جهادی کار می‌کند/ همکاری دوسویه مجلس و وزارت صمت برای حل مشکلات تولید و اشتغال

وزارت صمت با روحیه جهادی کار می‌کند/ همکاری دوسویه مجلس و وزارت صمت برای حل مشکلات تولید و اشتغال

عضو مجمع نمایندگان البرز در خصوص عملکرد وزارت صمت، گفت: وزارت صمت در ذهن مردم به دو قیمت خودرو و شهرک‌های صنعتی تفکیک شده که در بخش صنعتی کار‌های خوب انجام شده است و امیدواریم با روحیه جهادی که در بین دولت و به ویژه وزارت صمت وجود دارد ، مجلس هم کمک کند به دستاوردهای دولت دست یابیم.

علیرضا عباسی نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور ما نداشتن آمایش مناسب حوزه های مختلف است، گفت: اگر بتوانیم برای هر اقدامی طبق آمایش آن حوزه اقدام کنیم، خیلی از مشکلات مهار می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر براساس ظرفیت هر استان اقدام کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، گفت: استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور، نیروی حرفه ای زیادی دارد که اگر براساس امکانات و ظرفیت های استان سند امایش طراحی شود می توان آینده خوبی را برای استان رقم زد.

وی ضمن استقبال از اجرای طرح آمایش از سوی وزارت صمت، گفت: این طرح نیازمند ایجاد برخی حوزه ها و تکمیل برخی واحد ها است تا بتوانیم ظرفیت تولید استان را به حداکثری برسانیم.

عباسی همچنین درباره نشست وزیر صمت با مجمع نمایندگان البرز با محوریت طرح آمایش، گفت: مزیت این جلسه آن بود که وزارت صمت به بررسی ظرفیت های استفاده نشده پرداخته است و این رویکرد مانع هدر رفت منابع و زمان می‌شود و در نتیجه از ظرفیت موجود نهایت استفاده انجام خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار راهبردی سال مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» می‌توانیم بسیاری از مشکلات تولید و اشتغال را با ظرفیت واحدهای دانش بنیان حل کنیم.

عباسی گفت: جلسه وزارت صمت بسیار مفید بود و می توانیم در بازده زمانی کوتاه از سرمایه های موجود حداکثر استفاده را ببریم.

عضو مجمع نمایندگان البرز در خصوص عملکرد وزارت صمت، گفت: وزارت صمت در ذهن مردم در دو قسمت خودرو و شهرک‌های صنعتی تعریف شده است که درباره بخش اول گله‌مند هستند اما در بخش دوم کارهای خوبی انجام شده است و امیدواریم با روحیه جهادی که در بین دولت و به ویژه وزارت صمت وجود دارد  و شاهد همکاری دوسویه مجلس و دولت برای رفع مشکلات کش.ر هستیم.

انتهای پیام