شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرورش اندام

نصیرزاده: سیاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام توجه به مناطق کمتر برخوردار است

نصیرزاده: سیاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام توجه به مناطق کمتر برخوردار است

در جریان حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در شهرستان قدس، نصیرزاده ضمن بازدید از امکانات ورزشی این شهرستان با فرماندار، رییس و اعضای شورای شهر قدس هم دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز سه شنبه 16 فروردین با حضور در شهرستان قدس در نشستی با وحید گلی کانی فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و تعدادی از ورزشکاران شهرستان قدس شرکت کرد.

در این نشست نصیرزاده با اشاره به ظرفیت های شهرستان قدس گفت: یکی از سیاست های فدراسیون همواره توجه به مناطق کمتر برخوردار و برگزاری مسابقات در این مناطق است. هدف ما از برگزاری مسابقات فقط نباید مباحث فنی باشد بلکه یکی از رسالت های اجتماعی فدراسیون کمک به ورزشکارانی است که در این مناطق فعالیت می کنند.

فرماندار قدس هم در ادامه نشست گفت: شهرستان قدس از ظرفیت های بسیار خوبی از جمله بزرگترین ورزشگاه چمن با ظرفیت 25 هزار نفر در غرب استان تهران، ورزشکاران مدال آور در عرصه ملی، آسیایی و بین المللی برخوردار می باشد. حضور رئیس فدارسیون بدنسازی در شهرستان نشانه اهمیت دادن به جوانان و استعدادهای شهرستان در حوزه بدنسازی می باشد.

در این نشست مقرر شد یک تیم قدرتمند از شهرستان قدس در دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ شرکت کند. همچنین این شهرستان یکی از گزینه های اصلی برای برگزاری مرحله نهایی اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام خواهد بود.

بعد از این نشست، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از امکانات ورزشی شهرستان قدس از جمله استادیوم 25 هزار نفری، سالن چندمنظوره، تالار فرهنگ و هنر و... بازدید به عمل آورد. در جریان این بازدید بحث نبود خوابگاه مناسب مطرح و مقرر شد به زودی با مساعدت مسئولان شهری این کمبود نیز رفع شود.

در جریان حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در شهرستان قدس، علی حبیب اللهی سرپرست سازمان لیگ، حسین جلالی دبیر سازمان لیگ، ابراهیم کمانی رییس کمیته مسابقات و مصطفی شکوهی مسئول امور اداری فدراسیون نیز حضور داشتند.

انتهای پیام