شهر خبر

برای آبرو و شخصیت خودمان جلوی پرسپولیس ایستادیم/ بیهوده روی زمین نمی‌افتادم

برای آبرو و شخصیت خودمان جلوی پرسپولیس ایستادیم/ بیهوده روی زمین نمی‌افتادم

ستاره تیم فوتبال هوادار در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: هیچ وقت خودم را بیهوده به زمین نینداختم.

مسلم حق‌شناس، دروازه بان تیم فوتبال هوادار، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی هوادار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار حساسی بود خصوصا برای پرسپولیس چون در کورس قهرمانی قرار داشت. یک فرصت مناسب برای پرسپولیس بود تا در صورت از دست رفتن امتیاز توسط استقلال آن‌ها فاصله را کم کند. ما هم به دنبال نمایشی جوانمردانه بودیم تا حواشی در این خصوص ایجاد نشود. تلاش خودمان را کردیم و خدا را شکر توانستیم دست پر بیرون بیاییم. درست است که یک امتیاز گرفتیم اما مقابل پرسپولیس چنین چیزی اهمیت بسیاری داشت.

دروازه‌بان هوادار که در این بازی درخشش خوبی داشت، درباره عملکرد خود گفت: شرایط برای من جوری پیش رفت که فرصت رسید خودی نشان بدهیم. 7 هفته بود تنها یک گل خوردیم و آقا رضا به من اطمینان کرد. خوشبختانه توانستم پاسخ او را به خوبی بدهم. پرسپولیس در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان از کرنر با یک روش به گل رسید و ما هم این مسئله را تحلیل کردیم. خوشحالم که عملکردم مثمرثمر بود. وقت تلف کردن؟ انتقادهای زیادی از من شد و حسابی هم به من فحاشی شد. نمی‌دانند که مادرم را از دست داده‌ام. فوتبال همین است. دوباره بازی را ببینید. هیچ‌وقت خودم را بیهوده به زمین نینداختم. اگر روی زمین افتادم حتما دلیلی داشته و مصدومیتی پیش آمده. از این کارها در مکتب آقا رضا به ما یاد نداده‌اند. او به شدت مخالف وقت‌کشی است.

دروازه‌بان اسبق داماش درباره فیلم بازنشر شده از او که در آن پس از درگذشت مادرش برای داماش بازی می‌کند، افزود: آن اتفاق، اتفاق بسیار خاصی بود. یک روز پس از خاکسپاری مادرم به خاطر مادرم به بازی رفتم. اصلا فکر نمی‌کردم چنین اتفاقاتی قرار است رخ دهد اما اتفاقی خاص در زندگی و فوتبالم شد. حس کردم روح مادرم پس از آن اتفاق شاد شد.

آیا هواداری‌ها برای استقلال و کمک به قهرمانی این تیم بازی کردند؟ حق‌شناس اینگونه پاسخ داد: باور کنید عنایتی اصلا به ما نگفت برای قهرمانی استقلال بجنگید، هیچوقت نگفت من استقلالیم پس باید به قهرمانی این تیم کمک کنیم. تنها برای شخصیت و آبروی خودمان بازی کردیم. صحبت‌های حاشیه‌ای زیادی مطرح می‌شود اما آن‌ها را باور نکنید.

وی در پایان درباره اهداف هواداری‌ها در لیگ گفت: سال اولی است که در لیگ حضور داریم. بسیاری از تیم‌ها در سال اول دچار مشکل می‌شوند. در ابتدای فصل بارها مورد توهین تمسخر قرار می‌گرفتیم و لیگ یکی خطاب می‌شدیم. حالا هم دیر نشده و اگر بتوانیم امتیازات خوبی کسب کنیم به رتبه‌های تک رقمی می‌رسیم. اگر عملکرد قابل قبولی داشتیم بابت تلاش همه به دست آمده. وضعیت خودم؟ امسال قراردادم به پایان می‌رسد. قطعا رویاهایی دارم و هر کسی به آروزهای بزرگ فکر می‌کند. همیشه دوست داشتم در سطح اول فوتبال بازی کنم و باید ببینم در آینده چه پیش می‌آید.

انتهای پیام