شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#ملک

دلتنگی اشکان خطیبی برای سریال «خاتون»/ عکس

اشکان خطیبی، بازیگر سینما و تلویزیون، با به اشتراک گذاشتنِ چندین عکس و فیلم از صحنه و پشت صحنه «خاتون» در اینستاگرامش، از تنهاییِ بی‌پایانِ به جا مانده از زیست در پیکرِ شیرزاد ملک (شخصیت اصلی سریال) نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اشکان خطیبی، بازیگرِ «خاتون»، با پایان یافتن پخشِ این سریال، پستی اینستاگرامی را منتشر کرد که نشان از دلتنگی او برای این مجموعه شبکه نمایش خانگی دارد.

او با به اشتراک گذاشتنِ چندین عکس و فیلم در صفحه شخصی اینستاگرامش، در نوشتاری آورده است:

«هر چه هست لابه‌لای همان قاب‌ها و لحظه‌ها جا مانده و ابدی شده.
حرفی برای گفتنِ من نمانده.
تلخی و تنهاییِ بی‌پایانِ به جا مانده از زیست در پیکرِ شیرزاد ملک هنوز در تنم جاری است اما شیرینیِ مهر شما نوش داروست.
مردم نازنین، با شما دلگرمم به ادامه.
«برای یکی شدن اگه مرگ من بسه، نفس منو بگیر»
دوست تون دارم
ورق بزنید/ به جا مانده از آن روزها/بی‌توضیح»

«خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان در دو فصل ساخته و پخش شد که قسمت پایانی آن، چند روز پیش در دسترس کاربران شبکه نمایش خانگی قرار گرفت.

داستانِ این سریال از سال ۱۳۲۰ آغاز می‌شود و ماجراهای شخصیتی به نام خاتون با بازی نگار جواهریان را بازگو می‌کند که همسرِ شیرزاد ملک، افسرِ ارتش است؛ روزگاری که روسیه، انگلستان و آمریکا، در جریان جنگ جهانی دوم، به ایران یورش آوردند.

نگار جواهریان، مهران مدیری، حامد کمیلی، پژمان بازغی، ستاره اسکندری، پانته‌آ پناهی‌ها، مهران غفوریان، بانیپال شومون، اشکان خطیبی، بهناز جعفری، آیدا ماهیانی، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، داریوش موفق، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، سروش صحت، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی، عاطفه رضوی، غزل شاکری، فرخ نعمتی و ... بازیگران «خاتون» هستند.

۵۷۵۷