شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

ارائه خدمات پستی فدرال اکسپرس با پهپادهای باربری سنگین

ارائه خدمات پستی فدرال اکسپرس با پهپادهای باربری سنگین

شرکت پستی فدرال اکسپرس قصد دارد از پهپادهایی جدید با توانایی حمل بار بالا به منظور نقل و انتقال انواع محموله‌ها و رساندن آنها به مقصد استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، شرکت الروی ایر که قبلاً پهپادی با ظرفیت حمل ۲۲۷ کیلوگرم بار را با بُرد بیش از ۴۸۰ کیلومتر به صورت آزمایشی تولید کرده بود، قصد دارد این محصول را برای استفاده در اختیار فدکس قرار دهد.

این شرکت با استارت‌آپی مستقر در سانفرانسیسکو همکاری کرده تا آزمایش‌های طراحی شده برای انتقال محموله‌های هوایی بین مراکز خود را آغاز کند و این پروازهای آزمایشی از سال آینده آغاز می‌شود.

فدرال اکسپرس مانند دیگر شرکت‌های پستی معروف مانند DHL، امکان استفاده از پهپاد برای ساده‌سازی عملیات خود در آینده بررسی کرده و اکنون چشمان خود را به آسمان معطوف کرده است. این شرکت می‌گوید همکاری‌اش با الروی ایر به سال ۲۰۲۰ بازمی‌گردد و اکنون در حال بررسی طرح‌هایی برای استفاده از پهپاد باری آن شرکت در قالب بخشی از عملیات لجستیکی خود است.

پهپادهای پستی الروی ایر محتویات خود را در ظرفی به شکل قایق حمل می‌کنند و از یک موتور هیبریدی گازی برقی برای دستیابی به برد چشمگیر خود استفاده می‌کنند.