شهر خبر

سجاد انوشیروانی: شعار سال ریل گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان است

سجاد انوشیروانی: شعار سال ریل گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان است

دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل شعار سال 1401 را ریل گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل شعار سال 1401 را ریل گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان دانست گفت: با توجه به اینکه کشور ما با نیروهای مازاد و جوانان تحصیل کرده بیکار مواجه است شعار سال 1401 از طرف مقام معظم رهبری به نوعی ریل گذاری مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید مطلوب از طرف جوانان می باشد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل افزود: در تعریف شرکت های دانش بنیان همین بس که جوانان می توانند با هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه آن در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوطه گام موثری را در تولید داخلی بردارند.

دکتر انوشیروانی با اشاره به اینکه شعار سال نشان از نگرش هدفمند مقام معظم رهبری بر تولید اقتصاد محور تکیه دارد اضافه کرد: هر جامعه ای برای توسعه و رشد خود نیاز به زیر ساخت ها و شرکت های جدیدی داردکه یکی از این موارد شرکت های دانش بنیان می باشدکه این شرکت ها می توانند شرایط مناسبی را برای اشتغالزایی و تولید مطلوب و توسعه و رشد اقتصادی کشور را فراهم سازند.

وی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان به اشتغال پایدار جوانان در جامعه کمک می کند تصریح کرد: جوانان ما با ورود و تاسیس این شرکت ها هم به تولید مطلوب و اشتغال پایدار کمک می کنند و شرکت های دانش بنیان این فرصت را برای جوانان فراهم می کند که از مزایا و چتر حمایت دولت در تولید مطلوب در حوزه های مختلف استفاده بکنند.

انتهای پیام