شهر خبر

مالک باشگاه تراکتور:

تراکتور از نظر مهره جزو ۵ تیم برتر ایران است

تراکتور از نظر مهره جزو ۵ تیم برتر ایران است

تبریز- مالک باشگاه تراکتور گفت: تراکتور از نظر مهره جزو پنج تیم برتر ایران بوده و استرس شدید، تنها دلیل نتایج اخیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زنوزی مطلق صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک حلول ماه رمضان و سال نو، اظهار داشت: صد درصد تراکتور به ثبات می‌رسد. این هفته مقابل مس رفسنجان که یکی از بهترین تیم‌های ایران است، به پیروزی رسیدیم. تیم در هفته‌های اخیر بدشانسی می‌آورد و به آن چیزی که استحقاقش را داشت، نمی‌رسید.

وی افزود: من قبل از بازی با مس به اردوی تیم رفته و اعلام کردم که دیگر قصد واگذاری ندارم؛ چرا که عده‌ای از فضای به وجود آمده سو استفاده کرده و با عشق هواداران بازی کردند. خیلی رک و شفاف می‌گویم از رسانه‌های مرکز گرفته تا یکسری از پیج‌ها، جوی ایجاد کرده و باعث رخ دادن اتفاقات اخیر شدند.

زنوزی با بیان اینکه تراکتور یکی از پنج تیم برتر ایران از نظر مهره است، بیان کرد: امسال برای تراکتور کم هزینه نشده است. عده‌ای تیم را در استرس فرو بردند و استرس شدید بازیکنان اصلی‌ترین دلیل نتیجه نگرفتن تیم است. من با بازیکنان صحبت کرده و خواستم روحیه و انگیزه آنان را بازگردانم.

وی با بیان اینکه تمامی تیم‌های بزرگ مشکل دارند، خاطرنشان کرد: من بازیکنان را با پول جیب خودم جذب کرده‌ام، کسی حق ندارد از من راجع به هزینه‌ها بازخواست کند، همه می‌توانند در خرید بازیکن که نوعی معامله است، اشتباه کنند.