شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکار#برزیل

احمدی: انتظارات همیشه از من بالا است/ کار سختی در مسابقات برزیل داریم

احمدی: انتظارات همیشه از من بالا است/ کار سختی در مسابقات برزیل داریم

بانوی تیرانداز کشورمان گفت: وظیفه یک ورزشکار تمرین کردن، کسب مدال و موفق بودن است، من این وظیفه را خوب می‌دانم و برای آن تلاش می‌کنم.

الهه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی تفنگ و اعزام به مسابقات جهانی برزیل، اظهار داشت: ابتدا آرزو می‌کنم همراه با آغاز سال نو در رشته تیراندازی اتفاقات خوبی بیفتد. تقریبا دو سال و سه ماه از آخرین حضور من در مسابقات می‌گذرد و این اولین مسابقه سال جدید است. خداراشکر به آمادگی خوبی رسیدیم، این آمادگی خیلی زیاد نیست چون مدت زیادی بود که مسابقه نداشتیم اما از پس کارها بر‌می‌آییم و جای نگرانی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: قوانین مسابقات عوض شده و شرایط سخت‌تر و سنگین‌تر از گذشته است و برای گرفتن یک مدال باید خیلی مبارزه کنیم و تلاش زیادی انجام دهیم. حریفان ما در این مسابقات بسیار قدر هستند و امیدوارم بتوانیم به مدال‌های خوبی برسیم.

بانوی تیرانداز کشورمان در خصوص اینکه پس از بازگشت دوباره به تمرینات و مسابقات و با توجه به کارنامه وی در رشته تیراندازی، سطح انتظارات از او بالا است، گفت: فرقی نمی‌کند و این انتظارات همیشه وجود دارد. من سال‌هاست که با این انتظارات زندگی کردم چه زمانی که دور بودم و چه زمانی که در مسابقات بودم‌. مهم این است که یک ورزشکار و یک تیرانداز با توجه به شرایط چه انتظاراتی از خودش دارد و این باید برآورده شود.

وی تاکید کرد: وظیفه یک ورزشکار تمرین کردن، کسب مدال و موفق بودن است. من این وظیفه را خوب می‌دانم و برای آن تلاش می‌کنم. همه ورزشکاران می‌دانند این انتظارها وجود دارد و ما هم تلاش می‌کنیم برای برآورده شدن همین انتظارات.

احمدی در خصوص وضعیت اردوهای تیم ملی گفت: اردوها خوب بود ولی به دلیل بحث فشنگ، ساچمه شرایط مالی و بودجه کار سخت بود. در مجموع مربیان و فدراسیون تلاش می‌کنند تا مشکلات بر طرف شود و شرایط تمرینی راحت‌تر شود‌.



انتهای پیام/