شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزمون

استاد و شاگرد در سکانسی جذاب/ در اولین آزمون مهاجری، تارتار به تیم سابقش رسید

استاد و شاگرد در سکانسی جذاب/ در اولین آزمون مهاجری، تارتار به تیم سابقش رسید

در ادامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، به جز دیداراستقلال و پیکان شاهد برگزاری دو دیدار دیگر هستیم تا بدین ترتیب پرونده رقابت‌های این هفته لیگ به طور کامل بسته شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از برگزاری دیدارهای روز اول و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و چهارم، پرونده این دیدارها امشب با سه دیدار پیگیری می شود.

برنامه این دیدارها به استثنای دیدار استقلال و پیکان را با هم مرور می کنیم:

استاد و شاگرد در سکانسی جذاب

در اولین بازی امشب شاگردان امیر قلعه نویی در دیداری خانگی به مصاف شهرخودرو می روند. گل گهری ها در شرایطی آماده برگزاری این بازی شده اند که در آخرین بازی شان در سال 1400 در مصاف با سپاهان شکست خوردند و دست خالی به خانه بازگشتند. این در حالی است که شهرخودرو در بازی قبلی خود به تساوی برابر نساجی رضایت داد و با کسب یک امتیاز از آخرین بازی خود راهی تعطیلات نورزوی شد. در این دیدار تقابل امیر قلعه نویی برابر داود سیدعباسی که یکی از شاگردان قدیمی او محسوب می شود می تواند از جذابیت های خاصی برخوردار باشد دیدار گل گهر و شهرخودرو مشهد در دور رفت با برتری دو بر یک سیرجانی ها به پایان رسیده بود.

در اولین آزمون مهاجری، تارتار به تیم سابقش رسید

ذوب آهن احیا شده در دیداری خانگی پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان است. در شرایطی که تیم مهدی تارتار در چند هفته اخیر از شرایط مطلوبی برخوردار است و توانسته نتایج خوبی را به دست آورد، در این دیدار خود میزبان نفت مسجدسلیمان است، تیمی که سرمربی فعلی ذوب آهن سابقه مربیگری در آن را دارد و این حریف، حریف ناشناخته ای برای مهدی تارتار نیست. نفتی ها در شرایطی راهی اصفهان شده اند که پس از برکناری فکری، مهاجری را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته اند و این دیدار اولین حضور مهاجری به عنوان سرمربی مسجدسلیمانی ها محسوب می شود. دیدار رفت دو تیم در نیم فصل اول با تساوی یک- یک تمام شد.

انتهای پیام