شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ورزشگاه#داور

حسینی: امیدوارم داور تحت تاثیر جو ورزشگاه و هواداران قرار نگیرد/ فوتبال متعلق به جوان‌هاست

حسینی: امیدوارم داور تحت تاثیر جو ورزشگاه و هواداران قرار نگیرد/ فوتبال متعلق به جوان‌هاست

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل تیمی بازی داریم که به‌حق در جایگاه اول است و دیدار با استقلال آزمون دشواری برای بچه‌های جوان ماست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدمجتبی حسینی درباره دیدار با استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات، شروع مسابقات برای ما خیلی سخت است. اگر این موضوع همراه با بازی بزرگی مثل استقلال باشد، سختی کار بیشتر هم می‌شود. مقابل تیمی بازی داریم که به‌حق در جایگاه اول است و آزمون دشواری برای بچه‌های جوان ماست. با توجه به تمرینات و برنامه‌‌ریزی که داشتیم امیدوارم بچه‌ها در شرایط خوبی باشند و بتوانند فوتبال قابل قبولی را مقابل استقلال انجام بدهند.

وی در خصوص حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی برای تماشای این مسابقه گفت: فوتبال با تماشاگر خیلی با فوتبال بدون تماشاگر فرق دارد. حضور تماشاگران شور و حال خیلی خوبی به فضای استادیوم و بازی می‌دهد. حق مسلم مردم است که بازی را از نزدیک ببینند. البته بازیکنان جوان ما 3-2 سال است مقابل تماشاگران بازی نکرده و حتی خیلی‌ از آنها تاکنون در ورزشگاه آزادی با تماشاگر بازی نکرده‌اند. امیدوارم تحت تاثیر جو بازی قرار نگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: خیلی از داوران هم 3-2 سال است در حضور تماشاگران سوت نزده‌اند. امیدوارم داور هم تحت تاثیر جو بازی قرار نگیرد اما حضور تماشاگران گرمی خیلی خوبی به بازی می‌دهد.

حسینی درباره تعریف فرهاد مجیدی از جوانگرایی تیم پیکان، گفت: مجیدی به تیم ما لطف دارد و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خیلی خوبی مقابل تیم خیلی خوب استقلال انجام بدهیم.

وی در خصوص اینکه یک سایت سوئیسی اعلام کرده تیم پیکان از ژانویه 2021 جوان‌ترین ترکیب را بین تیم‌های 10 لیگ معتبر آسیایی داشته و البته خودش هم در تیم نفت مسجدسلیمان چنین رکوردی را ثبت کرده و این نشان می‌دهد با نفرات جوان زندگی می‌کند، توضیح داد: بودجه تیم‌هایی که من به آنها رفته‌ام محدود بوده و با توجه به این بودجه سعی داریم بازیکن جذب کنیم. پیکان هم از سال‌های گذشته در تهران آکادمی خوبی داشته و همیشه سعی داریم به بازیکنان جوان و مستعد شانس بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: فوتبال در آینده متعلق به این جوان‌هاست و باید به آنها اعتماد کرده و به این نفرات شانس بدهیم. امیدوارم بتوانند از این شانس به بهترین شکل استفاده کنند.

حسینی در خصوص نفرات غایب پیکان برابر استقلال، گفت: متاسفانه سامان فلاح را در اختیار نداریم. با وجود اینکه از کادر تیم ملی امید خواهش کرده بودیم او در اردوی اخیر این تیم شرکت نکند اما در این اردو حاضر شد و آسیب دید. به این دلیل که ایمان اکبری، دیگر مدافع وسط خود را از دست داده بودیم، هر دو مدافع میانی خود را در اختیار نداریم. بحث ما این است وقتی فلاح در لیگ برتر ثابت بازی می‌کند، چه نیازی به این اردوی کوتاه‌مدت تیم امید داشت.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید در تیم‌های باشگاهی خود فیکس نیستند و به حضور در این اردو نیاز داشتند. سامان فلاح در پیکان ثابت بازی می‌کرد و بهترین تجربه برای او حضور در دیدارهای سختی مثل بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. در این مسابقات بزرگ آبدیده‌تر می‌شد. هم ما ضربه خوردیم و هم فلاح که نمی‌تواند در این بازی بزرگ بازی کند.

انتهای پیام