شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوروز#نوروز 1401#مجموعه

"پارک ارم" رکورد بازدید مراکز تفریحی کشور در نوروز ۱۴۰۱ را شکست!

"پارک ارم" رکورد بازدید مراکز تفریحی کشور در نوروز 1401 را شکست!

بر اساس ارزیابی‌های اولیه با ورود بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده به مجموعه پارک ارم تهران، رکورد بازدید و تفریح یک مرکز تفریحی کشور در نوروز ۱۴۰۱ شکسته شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: در طرح نوروزی پارک ارم که از اول تا سیزدهم فروردین نخستین سال قرن در این مجموعه 75 هکتاری برگزار شد، بیش از یک میلیون شهروند از تهران، سایر شهرهای ایران و گردشگران خارجی از امکانات این پارک 50 ساله استفاده کردند.

همچنین در پارک ارم علاوه بر فضای سبز و درختان سایه‌دار که اسباب تفریح و گذران اوقات فراغت خانواده‌ها است، دریاچه قایقرانی و ماهیگیری، سه شهربازی روباز و یک شهربازی رو بسته  استاندارد و تنها باغ وحش ایرانی تحت نظارت اتحادیه باغ وحش‌داران اروپا وجود دارد که علاوه بر ده‌ها بازی مهیج و به روز، زیستگاه بیش از 110 گونه جانوری ایران و جهان است.

امسال برای نخستین بار، طرح هوشمندسازی فروش و جمع‌آوری آمار در این مجموعه اجرایی شد تا افراد استفاده‌کننده بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات این مجموعه استفاده کنند و گردشگران نوروزی پارک ارم علاوه بر امکانات فوق توانستند از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در نظر گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.

گفتنی است مجموعه تفریحی ـ ورزشی ارم در کیلومتر 4 بزرگراه شهید حسین فهمیده در غرب تهران قرار دارد.

انتهای پیام