شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لژیونر#استقلالی

عکس| اولتیماتوم به لژیونر ایرانی توسط سرمربی؛فقط 6 بازی فرصت داری خودت را نشان بدهی/ جدایی زودهنگام ستاره استقلالی نزدیک است؟

سرمربی باشگاه هال سیتی به ستاره ایرانی تیمش اولتیماتوم داد.

عکس| اولتیماتوم به لژیونر ایرانی توسط سرمربی؛فقط 6 بازی فرصت داری خودت را نشان بدهی/ جدایی زودهنگام ستاره استقلالی نزدیک است؟
خبرورزشی -

نشریه «hulldailymail» انگلیس در گزارشی به وضعیت پیچیده و مبهم اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش ایرانی هال سیتی پرداخته است. این رسانه انگلیسی نوشت: بازیکن ۲۰ ساله ایرانی جمعه شب گذشته مقابل هادرزفیلد تاون تقریباً یک گل تساوی دراماتیک را از دست داد. به گفته شوتا آرولادزه، سرمربی هال سیتی در پایان فصل درباره آینده اللهیار صیادمنش، مهاجم ملی پوش ایرانی تصمیم خواهد گرفت.

این بازیکن جوان تا پایان فصل با هال سیتی قرارداد دارد البته ببرها این گزینه را روی میز دارند که با مبلغی حدود ۲ میلیون پوند، انتقال او به استادیوم MKM را دائمی کنند. اللهیار که قبل از بازگشت برای شرکت در شکست خانگی جمعه شب مقابل هادرزفیلد تاون برای کشورش(ایران) در مسابقات انتخابی جام جهانی شرکت کرده بود. 

عکس| اولتیماتوم به لژیونر ایرانی توسط سرمربی؛فقط 6 بازی فرصت داری خودت را نشان بدهی/ جدایی زودهنگام ستاره استقلالی نزدیک است؟

صیادمنش در این بازی یک فرصت طلایی برای گلزنی پیدا کرد تا هال سیتی را از شکست نجات دهد ولی با ضربه سر ناامیدکننده این موقعیت را به هدر داد.

آرولادزه سرمربی هال سیتی می گوید که مهاجم او باید این فرصت را به گل تبدیل می کرد. او در این زمینه، گفت: «من فکر می کنم بله صیادمنش باید از این موقعیت بهتر استفاده می کرد البته آسان نیست. او نیمی از سراسر جهان را از آسیا به اروپا و سپس به بریتانیا سفر کرده است. او شانس این را داشت تابا گلزنی در خانه برای خودش و هواداران شبی خوب رقم بزند ولی این اتفاق رخ نداد.

اللهیار یکی از بازیکنانی است که با نزدیک شدن به تابستان با آینده نامشخصی در باشگاه مواجه است، اما آرولادزه می‌گوید مهم است که ستاره ایرانی در زمین حضور بازی داشته باشد تا نشان دهد در ۶ بازی باقی مانده چه کاری می‌تواند انجام دهد.

سرمربی هال سیتی در پایان در مورد تعیین اولتیماتوم برای صیادمنش، گفت: او نشان داد که ما می‌توانیم تصمیم بگیریم. من نمی‌خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم، ۶ بازی باقی مانده است. برای تعیین تکلیف آینده صیادمنش دو بخش وجود دارد، بخش اول مسائل مالی است و بخشی دیگر عملکرد او در این ۶ بازی خواهد بود.

سرمربی تیم انگلیسی ادامه داد: صیادمنش احساس خوبی به ما می‌دهد، او همیشه می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد، اما آمدن به اینجا، مصدومیت، ۱۰ دقیقه بازی و سپس دوباره بیرون آمدن، ۱۰ دقیقه بازی، سفر برای حضور در بازی‌های ملی و سپس بازگشت دوباره آسان نیست. می‌خواستم به او فرصت بدهم زیرا او فقط ۴۵ دقیقه برای (ایران) بازی کرد در حالی که مارکوس ۸۸ (برای فنلاند) بازی کرد.