شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

پشت پرده ماجرای خوابیدن علی دایی در مراسم قرعه کشی

فیلم مربوط به شوخی لوتار ماتئوس،اوکوچا و کافو با علی دایی هنگام‌خوابیدن اسطوره فوتبال ایران حسابی در فضای مجازی و رسانه ای دیده شد.

علی دایی
خبرورزشی -

شاید جالب باشد که بدانید چرا علی دایی در حالی که همه بیدار بودند خوابیده بود و در آستانه قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی به خواب عمیقی رفته بود به طوری که سر و صدای اطرافیان هم نتوانست او را بیدار کند.

 این رابطه شنیدیم علی دایی که از کالیفرنیای آمریکا راهی دوحه شده بود، شب قبل از مراسم قرعه‌کشی کم خوابیده بود و خسته به نظر می‌رسید. دایی برای تماشای رقابت تنیس رافائل نادال به کالیفرنیا رفته بود و بعد از آن هم راهی دوحه شد.

 نکته دیگر این که قرار بود تمرین مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روز قبل از قرعه‌کشی یعنی ۱۱ فروردین برگزار شود که این کار انجام نشد و نفراتی که در مراسم شرکت داشتند فقط دو سه ساعت مانده به آغاز رسمی مراسم کار تمرین را انجام دادند.

 از طرفی علی دایی با خانواده خود به دوحه رفته بود و به همین دلیل هتل محل اقامت او تا جایی که مراسم قرعه کشی انجام می شد، فاصله زیادی داشت. در نهایت همه این مسائل باعث شد تا دایی چند ساعت بیشتر نخوابد و به همین دلیل در فاصله اندک باقیمانده تا مراسم قرعه کشی روی صندلی‌ خوابش برد و بزرگان فوتبال جهان هم آن شوخی را با او انجام دادند که حسابی سروصدا کرد و خیلی‌ها گفتند این مسئله باعث افتخار فوتبال ایران است که بزرگان فوتبال جهان همچنان علی دایی را می شناسند و با او به خاطر خوابیدنش شوخی می‌کنند.