شهر خبر

امکان بازدید شبانه از سه موزه سازمان فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان

امکان بازدید شبانه از سه موزه سازمان فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان

مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در ایام ماه مبارک رمضان سه مرکز منتخب‌ از ساعت ۱۸ تا ۱ نیمه‌شب امکان بازدید دارند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  امیرهوشنگ للهی مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان سه مرکز منتخب‌ یعنی باغ موزه هنر ایرانی، باغ موزه قصر و موزه هنرهای دینی امام علی(ع) از ساعت ۱۸ تا یک نیمه شب باز است و علاقه‌مندان امکان بازدید دارند.

وی با بیان اینکه هر یک از این مراکز آثار خود را ارائه می‌دهند، ادامه داد: باغ موزه هنر ایرانی با نمایشگاهی که در آن دایر است به‌ اضافه مجموعه باغ و مجسمه‌ها، باغ موزه قصر با موزه مارکوف و زندان سیاسی و همچنین نگارخانه و نمایشگاهی که در آنجا دایر است؛ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

للهی افزود: موزه هنرهای دینی امام علی(ع) هم با دو نمایشگاه «بهار خیالی‌نگاری» شامل نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای و آثار معرق استاد آتش‌بنده میزبان علاقه‌مندان است.

مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان بیان کرد: برای روز قدس هم یک اثر تولیدی تحت عنوان «نوای مقاومت» و ورک‌شاپ نقاشی‌خط «کاتبان وحی» را داریم که استادان خوشنویسی آثاری با مضامین آیات قرآن خلق می‌کنند.

انتهای پیام