شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#پوشش#فدراسیون جهانی#صدور مجوز

ایران میزبان مسابقات آسیایی MMA شد/ صدور مجوز فعالیت بانوان با پوشش اسلامی از سوی فدراسیون جهانی

ایران میزبان مسابقات آسیایی MMA شد/ صدور مجوز فعالیت بانوان با پوشش اسلامی از سوی فدراسیون جهانی

فدراسیون جهانی MMA (ایمف)، جواز حضور بانوان با پوشش اسلامی را در مسابقات آسیایی و جهانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، فدراسیون جهانی MMA (ایمف)، جواز حضور بانوان با پوشش اسلامی را در مسابقات آسیایی و جهانی صادر کرد.

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و رئیس انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) ایران، روز شنبه 13 فروردین‌ماه به همراه ایمان امیرمحمدی مدیر روابط بین الملل انجمن با «کریت برون» رئیس فدراسیون بین المللی MMA (ایمف) دیدار و ‌گفت‌وگو کرد.

بهتری با ابراز رضایت از رایزنی‌های انجام شده در این نشست، به بانوان علاقه‌مند به هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، خبری خوش داد و گفت: بعد از ماه‌ها تلاش و رایزنی‌های فراوان با مسئولین فدراسیون جهانی MMA و جلسه نهایی که با رئیس فدراسیون بین المللی MMA (ایمف) موفق شدیم جواز حضور بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی با پوشش اسلامی را  بگیریم و همچنین میزبان دوره بعد مسابقات MMA قهرمانی آسیا به ایران رسید. این مسابقات پس از کسب موافقت‌‌های لازم به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، طرح پوشش پیشنهادی انجمن MMA برای تایید نهایی به وزارت ورزش و فدراسیون ایمف ارسال خواهد شد تا بانوان علاقه‌مند به مبارزات رزمی ترکیبی بتوانند در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کنند.


انتهای پیام/