شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#احمدی#تیم ملی#تحریم

خدمتی: امیدوارم در کنار احمدی و به عنوان یک تیم، افتخارآفرینی کنیم/ حریفان در حال پیشرفت هستند

خدمتی: امیدوارم در کنار احمدی و به عنوان یک تیم، افتخارآفرینی کنیم/ حریفان در حال پیشرفت هستند

عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: حریفان روز به روز به خاطر شرایط، امکانات‌شان و اینکه تحریم نیستند پیشرفت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نجمه خدمتی در حاشیه مراسم بدرقه تیراندازان به مسابقات جهانی برزیل اظهار داشت: بعد از المپیک توکیو هیچ اعزامی نداشتیم. می‌توان گفت به خاطر برگزاری مجمع نتوانستیم در مسابقات شرکت کنیم. حتی مسابقات داخلی هم معمولا لغو می‌شد. در حال حاضر با حضور سردار قربانی‌، کادر فدراسیون و باقری مربی تیم ملی می‌توانیم در این مسابقه خیلی مهم شرکت کنیم. بعد از مدت طولانی در یک رویداد جهانی حاضر می‌شویم و تعداد شرکت‌ کننده‌ها هم معقول است. امیدوارم در جام جهانی بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. 9 ماه است که در هیچ مسابقه‌ ای شرکت نکردیم اما هم مربیان و هم تیراندازان تمام تلاش خود را می‌کنیم که با وجود مسیر طولانی که پیش رو داریم حداقل دست پر برگردیم‌.

وی درخصوص بازگشت الهه احمدی به تمرینات تیراندازی تاکید کرد: به نظر من تیراندازی محدودیت سنی ندارد. بازگشت خانم احمدی را تبریک می‌گویم و امیدوارم در کنار هم به عنوان یک تیم بتوانیم برای کشور افتخارآفرینی کنیم.

خدمتی در مورد حریفان ایران در مسابقات برزیل گفت: حریفان روز به روز به خاطر شرایط، امکانات‌شان و اینکه تحریم نیستند پیشرفت می‌کنند. امیدوارم که ما هم بتوانیم در یک حد و یک سطحی به آنها برسیم و بتوانیم خود را با آنها بهتر مقایسه کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.



انتهای پیام/