شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دلار#نیسان

افراد برای خرید این نیسان سنترای ۳۰ ساله حاضرند بیش از ۳۰ هزار دلار پرداخت کنند

یک نیسان سنترا SE-R مدل 1992 که از زمان خروج از کارخانه تنها 716 کیلومتر را طی کرده است، از زمانی که در معرض فروش گذاشته شده، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

این Sentra SE-R که متعلق به «راس دارو مدیسون» در مدیسون ویسکانسین است، از زمان خرید تا کنون در اختیار او باقی مانده است. با برچسب های کارخانه روی شیشه جلو و یک گزارش بی نقص فنی این سدان سی ساله تقریبا صفر به فروش می رسد.

این خودرو مشکی رنگ، دارای چرخ‌های 14 اینچی OEM با لاستیک‌های اصلی دانلوپ اسپرت 185/60 متعلق به سال 1991 در هر یک از چهار گوشه است. با توجه به مسافت پیموده شده بسیار کم این خودرو، جای تعجبی ندارد که نمای بیرونی آن بکر به نظر می رسد. البته طبق گزارش بدنه این خودرو، در سال 2001 فرورفتگی هایی وجود داشته که با صافکاری بدون رنگ از بین رفته است.

از نظر فضای داخلی، کابین این Sentra SE-R خیلی زیبا نیست، اما در شرایط کاملا نو و عالی قرار دارد. صندلی های جلو، ، صندلی های عقب و پانل های در یک سر با پارچه های خاکستری رنگ پوشانده شده اند. همچنین کفپوش های برند سنترا، استریو کاست Dolby AM/FM، تهویه مطبوع و مهم تر از همه، گیربکس دستی پنج سرعته از امکانات این خودرو هستند.

Nissan-Sentra-13.webp

در زیر کاپوت Sentra SE-R یک موتور 2.0 لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی وجود دارد که 140 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. اگرچه ممکن است خیلی قابل توجه به نظر نرسد، اما این خودرو از یک دیفرانسیل لغزش محدود چسبناک در چرخ‌های جلو بهره می‌برد و همچنین دارای سیستم تعلیق مستقل در هر چهار چرخ، و همچنین میله‌های تثبیت کننده جلو و عقب است که به تعلیق آن عملکرد بسیار خوبی می بخشد.

در حالی که مشخص نیست که چرا مالک اصلی تقریباً هرگز ماشین خود را سوار نشده است، برچسب روی پنجره نشان می دهد که قیمت آن در زمان خرید حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ دلار بوده است. با در نظر گرفتن تورم، این رقم معادل حدود ۲۸۰۰۰ دلار در سال 2022 است. با این حال رقم 31000 دلار در دو روز مانده به پایان مزایده برای خرید آن پیشنهاد شده بود.